[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn erg nog mensen die interesse hebben om een karton te delen van deze 3 cakes van Evo!! (was namelijk vorige keer vergeten dit door te geven aan Patrick)

Ik zou namelijk willen afnemen:

2x Golden Willow
2x Brocade King Blue
2x Chry Willow

Gr Lars

Uiteraard wil ik daar even naar kijken ;)

En heb ik dat net al even gedaan:

- Golden Willow €24.95
- Brocade King Blue €24.95
- Chry Willow €23.95

Wanneer er genoeg mensen zijn om een vol karton te delen ( en deze ook voorradig is bij Marchel ! ), dan wil ik deze wel verdelen onder de gegadigden.

Graag hoor ik dan per mail/pm even wie interesse heeft in welk product, zodra ik dan aan de 6 of 4 zit dan laat ik het even weten.

We hebben vanavond het gesprek gehad wat we drie weken terug zouden hebben.
En ik kan jullie melden dat wij vanaf heden ook dealer van Pangu zijn, we zullen de komende dagen kijken of wij alvast wat producten kunnen inkopen zodat wij zullen al wat moois kunnen aanbieden!

We hebben vanavond het gesprek gehad wat we drie weken terug zouden hebben.
En ik kan jullie melden dat wij vanaf heden ook dealer van Pangu zijn, we zullen de komende dagen kijken of wij alvast wat producten kunnen inkopen zodat wij zullen al wat moois kunnen aanbieden!

Heerlijk nieuws zeg, alleen niet voor de portemonnee :-). Ben benieuwd welke cakes er bij komen, nog nooit Pangu gehad, maar daar gaat dit jaar denk wel verandering in komen

Ondanks mijn al grote collectie, moet ik er nog wat bij hebben van Pangu. Ik vind het leuk dat je het eindelijk bekent mag/kan maken!!!

Volgens mij een fantastische toevoeging. Ik ben Pangu op het spoor gekomen dankzij dit forum, jammer dat ik niet in de buurt woon, helaas nog nergens een Pangu dealer binnen 100 km.

Dat is een hele mooie toevoeging! Ik ben benieuwd welke specifieke producten er in de shop komen! Ik hoop natuurlijk op een aantal van die prachtige boxen en cakes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan