[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even bij Vuurwerk Huizen op visite geweest! Ik had de hoedenplank van mijn auto daar per ongeluk achtergelaten op 29 december. Die hebben ze netjes bewaard.

Patrick heeft mij nog even een leuke rondleiding gegeven in de bunker. En natuurlijk heb ik nog wat nieuwtje proberen los te peuteren. Uiteraard gaf hij niks prijs ;).

Patrick bedankt!

Dus jij weet al wel
Wat de naam is
van de nieuwe
spruit?

Net even bij Vuurwerk Huizen op visite geweest! Ik had de hoedenplank van mijn auto daar per ongeluk achtergelaten op 29 december. Die hebben ze netjes bewaard.

Patrick heeft mij nog even een leuke rondleiding gegeven in de bunker. En natuurlijk heb ik nog wat nieuwtje proberen los te peuteren. Uiteraard gaf hij niks prijs ;).

Patrick bedankt!

Geen idee, meestal geef je pas een naam ná de geboorte toch? :p

Hahaha, we hebben de kleine spuit haar naam al gegeven hoor.
Maar deze is bij ons twee alleen bekend, oh ja en die kaartjes drukker :p
Zodra de spruit er is horen jullie haar naam ook wel.

Maar ik denk dat Gerben niet die naam bedoelde, maar meer de naam van onze eventuele uitbreiding.
Als het goed is heb ik aankomende week hier een gesprek over en zodra ik het weet zal ik het melden.
Dan kunnen jullie weer rustig slapen en hoeven jullie niet meer in spanning te wachten :wink:

Patrick bedankt!

Die had je inderdaad tegen de boom laten staan, je had waarschijnlijk de ruimte nodig :D

Waar mogelijk zal ik proberen volgende week nog eea aan te vullen, als de leveranciers nog hebben.
Al zal volgende week de eerste prioriteit zijn om rond te komen met nieuwe leverancier.
En dan kan ook nog onze spruit voor vertraging zorgen...

gaat echt verrekte hard bij jullie ,, alle kartonnen uitverkocht :o en net terwijl ik loon heb gevangen haha naja we hebben het hele jaar nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan