[Actie 2016] 3 Jubileum aanbiedigen Auto-Ypenburg Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vuurwerkliefhebbers,

Dit jaar hebben wij weer 3 knallende aanbiedingen:

500 Grams Cake € 10,- Full Force uit de X-Perience collectie van Vuurwerkvisie.

2 Kilo Cakebox (met kooi) € 75,- Eigen import dus exclusief voor ons, uitwerkingen zelf bij elkaar gezocht via Rubro vuurwerk.

3 Kilo Cakebox (met kooi) € 125,- Eigen import dus exclusief voor ons, uitwerkingen zelf bij elkaar gezocht via Rubro vuurwerk.

Bekijk de product filmpjes online op onze website, en bestel snel!

www.auto-ypenburgvuurwerk.nl

Ter info, bij ons bepaal je zelf je afhaal dag en tijd!

10.000 KILO uit voorraad leverbaar, wat je besteld is wat je krijgt!

afgelopen jaar slecht 4 artikelen niet kunnen leveren, twee cakeboxen met de vorkheftruck bij ons beschadigd en 2 waren er manco bij levering. (99,99% uitgeleverd)

Voor vragen bel of mail

015-2120978
[email protected]

Vriendelijke Groet,

Koos

3-aanbiedigen2016.png

Heb er vorig jaar meerdere live meegemaakt met oudjaarsavond. Het ging toen om een omlabeling van de Shoot to Thrill van Zena. Over het Zena label was een auto Ypenburg label geplakt. Ik dacht dat de Full Force uit de X-Perience collectie van Vuurwerkvisie hetzelfde is, maar ik vergis mij hierin. Het zijn wel beide salvocakes.

Laatst bewerkt:
e959b0a4695ce79a67608033b0b487b4bd02ab81_aanbiedin  g-2016-1-383x267px.jpg

Full Force, 42 schoten, 500 gram, 10 euro

ac13bb91f35f915112f61b2e283e453498ea0b43_aanbiedin  g-2016-2-383x267px.jpg

Explosia, 100 schoten, 2.000 gram kruit, 75 euro.

17bba5818efaf59bb32cb1dcdf0ad1761bd5468a_aanbiedin  g-2016-3-383x267px.jpg

Palm Spring 3000, 150 schoten, 3.000 gram kruit, 125 euro.

Met name die 3kg box spreekt mij erg aan als ik af ga op de films, begint direct goed. :p
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Inderdaad is de 3 kilo box een echte topper:D

Uitwerkingen zijn op het filmpje niet echt heel goed te zien i.v.m. kwaliteit van filmen in China.

Hartstikke bedankt!:cool:

Ik vind dit echt een goede zet van Auto Ypenburg om aan eigen import te gaan doen. Beiden cakeboxen zien er goed uit op film. Ik vind vooral cake 2 van de Explosia 2000 erg mooi, met de red glitter willows. Wel vind ik het jammer dat de box niet eindigt met een finalesalvo, maar het tempo compenseert dit.

Ook de Palm Spring 3000 ziet er echt goed uit. Hij begint inderdaad goed. Daarnaast mooie tempowisselingen en vooral de salvo cake die te zien is vanaf 1:10 min vind ik 1 van de uitblinkers. Ook de finale all at once cake mag er zijn. Kortom, ziet er goed uit.

Kwam net ook de folder al tegen op de site:
http://auto-ypenburgvuurwerk.nl/defolder/autoypenburgvuurwerk/index.html#page/2

Dat ziet er allemaal erg mooi en goed uit zeg.
Prijzen vind ik ook dik in orde.
Gefeliciteerd met jullie jubileum.

Beste PyroJasper,

Tijdens de losse verkoopdagen gaan deze artikelen naar de verkoop advies prijzen

Full Force 35,-
Explosia 2000 135,-
Palm Spring 3000,-

Mijn advies is dan ook, bestel voor!:D

OP=OP

Groet,

Koos

Boxen zien er goed uit zeg! Altijd leuk om op zoek te gaan pareltjes uit winkelcollecties, omdat je dan een exclusief product hebt. Het gaat dus echt niet om omlabelingen?
En de onvermijdelijke vraag (sorry): is de film uit productie of een eerdere sample video? Goed om te weten omdat ik verwacht dat we dit product niet op een demo gaan zien.

Vraagje nog over de 3kg box: wat zijn de effectomschrijvingen? Klopt het dat er 1 of 2 keer dezelfde in zit?

Gefeliciteerd met het jubileum.

De 3 kilo box ziet er top uit.. als er toevallig iemand vanuit lelystad/Almere die kant op gaat hoor ik het graag.. als die gene eventueel zo een box voor me zou willen meenemen.. tegen benzine vergoeding natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan