Across the Nation

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 7118
Artikelnaam: Across the Nation
Netto Kruitgewicht: 494 gram
Aantal Schoten: 49 schots
Effectomschrijving: We gaan het land door met deze kakafonie van kleuren, modern en eigentijds. Uniek door de sterke combinatie van tails en supermooie blinkboeketten. Let op: de lancering wisselt, tussen 2 x 3 schoten en daarna de volle meuk! Hoppa er tegen aan, want deze 49 shots fan / tail combi is waanzinnig mooi!
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 3/1
Richtprijs voorverkoop: € 40,00
Richtprijs losse verkoop: € 50,00
O.a. verkrijgbaar bij: Undergroundvuurwerk.nl

7118_across_the_nation.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit filmpje is hetzelfde als die van de Medieval in de Lido serie
Alleen deze is 20 euro goedkoper. Klopt dat wel?

Ik snap alleen niet waarom de Medieval en Shoot to Thrill een richtprijs hebben van 60 eur, terwijl dit de omlabeling is die 40 eur kost. Of zou dit misschien alleen een internet prijs zijn?!

Deze cake hoort inderdaad ook bij de underground serie, maar is gisteren als 11de geschoten onder de nieuwe artikelen van Wolff collecties:
849- Medieval - Lidu
3699 - Shoot to Thrill - Universe
7119 - Across the Nation - Underground.

Voor € 59.95 bij de normale collecties van Wolff. Voor deze prijs heb ik hem slechts een 6.5 gegeven, maar voor de underground prijs is dit een topper. Goede blinkers!

Dit was een beste waaier.. moet zeggen dat ik door de film toch iets meer verwacht had.. maar al met al een top waaier.
Mooie blinkers, volle boeketten en een goede spreiding. Zeker een aanrader.

Straatfilmpje gevonden op YT van afgelopen jaar. Moet zeggen dat ik hem hier best goed voor de dag vind komen, beter dan in de andere filmpjes hier.

Back
Bovenaan