Marc_87
VWC lid
hier juist gebruikt om het feest mee te beginnen rond zes uur. donders mooi
Damn wat een bak! Die gaat op de lijst voor volgend jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hier juist gebruikt om het feest mee te beginnen rond zes uur. donders mooi
Vorig jaar kon je deze nog krijgen voor slechts 99 euro en dan kreeg je er ook nog gratis vuurwerk bij. Nu, een jaar later staan ze overal te koop voor minimaal 149 euro. Ik vraag mij af wat er eigenlijk tussendoor is gebeurd waardoor de prijs ineens met 50% of meer verhoogd is. Jammer dat ik vorig jaar deze niet had gekocht.
1 antwoord denk ik... andere importeurVorig jaar kon je deze nog krijgen voor slechts 99 euro en dan kreeg je er ook nog gratis vuurwerk bij. Nu, een jaar later staan ze overal te koop voor minimaal 149 euro. Ik vraag mij af wat er eigenlijk tussendoor is gebeurd waardoor de prijs ineens met 50% of meer verhoogd is. Jammer dat ik vorig jaar deze niet had gekocht.
99 euro is echt geen geld voor zo'n blok, ook niet aan t begin van het jaar. Ik heb m dit jaar voor t eerst en kijk er wel naar uit!
ik heb er vorig jaar zelfs 92,50 voor betaald in december! En geen speciale aktie of deals met de verkoper werd gewoon aan iedereen voor die prijs verkocht.
Heel eerlijk 149 zou ik er nooit voor neer tellen. Het was niet mijn ding. Op video geweldig en op de video die ik gemaakt heb vind ik hem ook top alleen de echte beleving vond ik hem traag. Heel gek....
Hij was echt prachtig, maar eigenlijk toch te groot/breed voor de straat...