HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook maar weer eens geprobeerd. Was er aanwezig en kreeg al te horen dat er mensen 1,5 uur aan het wachten waren. Besloten om maar direct geld terug te vragen, dan maar een iets anders kopen bij een winkel waar het wel op orde is. (het was gelukkig maar een kleine bestelling die wij niet zullen missen).

Oisterwijk was trouwens wel goed te doen, binnen 2 minuten stonden we weer buiten. Met hulp van het vriendelijke personeel nog even alles ingeladen. Nooit meer naar deze winkel, voortaan maar naar andere winkels of vestigingen die het wel goed geregeld hebben.

Ai, klinkt niet goed hier. Heb bewust weer een vroeg afhaalmoment gekozen (5.45u), toen liep het nog prima. Maar sinds de beruchte misser een paar jaar geleden ga ik ook echt niet meer later op de dag hiernaartoe. Succes aan wie nog staat te wachten!

Heb er een uur gestaan, valt nog mee uiteindelijk, maar man want een vertoning van een winkel.. het begint al bij het aankomen rijden, nergens een vuurwerk lampje of een bord met aanwijzingen van “hier moet je wezen”, dan het kleine sfeerloze afhaal hokje wat veels te druk is, het picken van orders op het moment dat je je afhaalbonnetje geeft (zorg dat dit van te voren geregeld is).

Het kan zoveel beter, als ik kijk naar de andere winkels waar ik geweest ben (Breda, vuurwerkbunker, vuurwerkhol), alles goed en vlot geregeld, oliebollen, koffie, bier, noem het maar op, om dan al niet over de sfeer te spreken.

Al met al wel bijna mijn gehele bestelling gekregen, er miste 1 Demonia, deze heb ik maar gelaten voor wat het was omdat ik snelle Jelle nog naar Breda moest.

Klopt haokan had een personeel minder door knieën gegaan en geleverde 4 pallets was een zooitje

Ik weet ook dat de situatie niet optimaal was voor ze en daar gaat het ook niet om. Als ik een half uur of een uur sta te wachten en het loopt allemaal verder is er niks aan de hand. Dan vind ik het kut maar zo is het.

Maar welke gekken gaan er nou bestellingen klaar staan zetten voor mensen die er helemaal niet zijn. Mensen die er wel zijn staan vervolgens te wachten en te kijken naar al het vuurwerk waar niks mee gedaan wordt. Ze gaan mensen bellen die er niet zijn zodat ze langs kunnen komen en die worden vervolgens meteen geholpen! Iedereen maar wachten... Dit heb niks te maken met overmacht.

Poeh belooft niet veel goeds voor mij morgen rond 15:00... Geld terugvragen is ook een optie voor mij als het heel lang duurt (heb een kleine bestelling). Word daar (ook) moeilijk over gedaan?

Ik weet ook dat de situatie niet optimaal was voor ze en daar gaat het ook niet om. Als ik een half uur of een uur sta te wachten en het loopt allemaal verder is er niks aan de hand. Dan vind ik het kut maar zo is het.

Maar welke gekken gaan er nou bestellingen klaar staan zetten voor mensen die er helemaal niet zijn. Mensen die er wel zijn staan vervolgens te wachten en te kijken naar al het vuurwerk waar niks mee gedaan wordt. Ze gaan mensen bellen die er niet zijn zodat ze langs kunnen komen en die worden vervolgens meteen geholpen! Iedereen maar wachten... Dit heb niks te maken met overmacht.

En dit doen ze al jaren. Iedereen met een beetje verstand snapt dat dat niet werkt maar ze blijven het doen en het blijft mis gaan en vervolgens worden er altijd smoesjes verzonnen. Weg glad, pallets, ziek personeel enz enz. Nee haokan, je systeem is kut.

Nee een keer gedaan. Mij zie je daar nooit weer. Ze doen misschien hun best maar het is een grote knudde daar. Te laat voor mijn andere besteling bij de cruqius. Dus wat ik daar wilde was op dat moment niet voorradig. Ik kon een andere dag daarvoor terug komen maar daar heb ik heb tijd voor. Dus dankzij haokan is mijn bestelling totaal in de soep gelopen. Sorry maar wat een but zaak.

Jammer om te lezen dat velen (veel te) lang hebben moeten wachten. Mijn bestelling stond zo op de counter, samen gecontroleerd en had met 10 minuutjes de boel in de auto staan. Kies wel heel bewust voor een vroeg blok bij Haokan waardoor ik ook in het "rampjaar" relatief vlot weg was.

En je komt iets later aan dan dat je bestelling ruimschoots klaar staat zodat ze je net nog niet moeten bellen terwijl er 30man staat te wachten in het veel te kleine ophaalhokje?

2 of 3 jaar geleden het laatste jaar geweest daar, brak de grootste pleuris uit in de zaak! Wie weet ooit nog eens maar aankomend jaar zeker niet als ik lees dat het probleem nog niet verholpen is!

Nee een keer gedaan. Mij zie je daar nooit weer. Ze doen misschien hun best maar het is een grote knudde daar. Te laat voor mijn andere besteling bij de cruqius. Dus wat ik daar wilde was op dat moment niet voorradig. Ik kon een andere dag daarvoor terug komen maar daar heb ik heb tijd voor. Dus dankzij haokan is mijn bestelling totaal in de soep gelopen. Sorry maar wat een but zaak.

Nu moet ik zeggen dat cruqius ook niet bepaald een zaak is met goede service

Vanmorgen terug geweest om mijn bestelling op te halen. Ruimte stond alweer vol met mensen met een sip gezicht, mijn bon gegeven en gezegd dat ik terug moest komen na gisteren en gelukkig werd mijn bestelling direct opgehaald. Bedankt maar probeer echt wat te doen aan dit probleem.

@torrr en vonk: willen jullie tijdens het wachten vragen of ze mijn bestelling van 15:00 vanmiddag vast klaarzetten? :frusty:

Inmiddels weer thuis, ging allemaal prima! Even goed je bestelling controleren want daar zat een foutje in, werd snel opgelost.

Voor het 2e jaar op rij snel geholpen!

Ook ik heb totaal geen problemen ondervonden met het ophalen van mijn bestelling. Toen ik aan kwam werd er net een vracht gelost, maar dit werkte niet averechts op de afhaal, integendeel, vriendelijk snel correct en netjes geholpen. Ik denk dat Hoakan het vandaag een stuk beter voor elkaar had dan gisteren.
Nog even gekletst met Albert en nog even bij gesprongen met een paar bestellingen lopen etc en ook achter bij de bunkers verliep alles nagenoeg vlekkeloos. Ik ben iig tevreden.

Ps : leuk om je weer eens te zien Aart :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan