Acatenango [Compound]

Heel toevallig kwam ik deze vandaag ook tegen op VWC.
Was zo onder de indruk dat ik ‘m meteen maar heb besteld voor een aantrekkelijke prijs!
Wilde eigenlijk weer voor een Transbomber en misschien een 4 seasons gaan.

Vorig jaar had ik serenity. Deze is op nuances anders. Serenity miss net iets neer rust tussendoor, maar dese heeft weer blinkers op t eind.. kortom twijfel.. 1 van beiden komt er sowieso.
maar dit is een vette box!

Ik ben blij dat deze box in de bestelling staat. Vond het gisteren dé box van de avond. Een heerlijk rustig tempo, grote effecten, sierlijke tails, een prachtige blauwe comet.. Ik kijk er naar uit om lekker rustig te genieten van deze prachtige nieuwkomer. Wel een kleine slag om de arm nog, dit was, voor zover ik weet, geen productie.

Me Too!,...:-)
Spannend!, ook omdat het om een hele nieuwe box gaat en er alleen nog maar demo films van te zien zijn.
Btw, dit is toch wel een org. compound?,....zonder doorlont toestanden i hope?
Zit nog wel te twijfelen om ook nog een TB te bestellen, die is zooo lekker heftig, zeker aan het einde!
Maar ja,.,,komt er weer €100,- bij,...:-(

Me Too!,...:-)
Spannend!, ook omdat het om een hele nieuwe box gaat en er alleen nog maar demo films van te zien zijn.
Btw, dit is toch wel een org. compound?,....zonder doorlont toestanden i hope?
Zit nog wel te twijfelen om ook nog een TB te bestellen, die is zooo lekker heftig, zeker aan het einde!
Maar ja,.,,komt er weer €100,- bij,...:-(

Ja deze box is compleet compound dankzij het kruitgewicht van 1910 gram

Denk dat ik hier in alle rust van ga genieten samen met mn kinderen en deze om 18:00 als opener aansteek...

Deze box 2 weken geleden besteld, en moet mijn finale worden. Ik ben benieuwd hoe die presteert.
Ongeveer om 01:00 uur zal die de lucht ingaan als het wat rustiger is om er optimaal van te genieten.

als je een show schiet is deze te rustig voor een finale, doe je dat niet en zoek je gewoon iets moois ter afsluiting, denk ik dat je iedereen blij gaat maken ;)

Ben benieuwd naar de dummy van deze bak. Wanneer iemand deze binnen heeft en tijd heeft voor een foto, danku :D

Back
Bovenaan