Acatenango [Compound]

Ja, je kunt daar zo sterren geven en die komen dan naast het product te staan in het overzicht in de lijn :) try it

Gisteren de doos gezien! Vond het formaat best meevallen! Het formaat van de Serenity is een stukkie groter! Hier in vergelijking met andere nieuwe dozen!

2IMAG8430.jpg

Bedankt voor de foto Blackdragon! Ik vind de dummy vrij groot hoor, ongeveer 1,5 Mega Willow qua lengte, vind ik toch vrij fors :D

Oogt inderdaad heel groots, maar ben bang dat het in de praktijk erg tegen gaat vallen. Vorig jaar de Serenity en de Winternight gehad en het "grootse" viel vies tegen. Vooral de crackling bij de winternight was erg magertjes hoor. Wel mooi, bijzonder en verfijnd vuurwerk, maar geen wow-effect. Voor mij althans. Smaken verschillen en gelukkig maar! Dit jaar heb ik toch nog een evolution box besteld. De Dragon box 2... We gaan het zien! Ik ga alles filmen in combinatie met een tri-pod. Ideaal!

Weet iemand of deze box nog ergens op een winkeliersdemo geschoten gaat worden? Valt me namelijk op dat dit 1 van de weinige nieuwe artikelen is die nog niet is geschoten tot nu tie (van evo)

Vd week nog bestelt. Kon hem voor een mooie prijs krijgen. Ben heel benieuwd naar deze compound. De summiere filmpjes die er zijn zien er goed uit, hopelijk wordt de werkelijkheid maandag ook zo positief.

Back
Bovenaan