Aanraders uit Duitsland

berghe

VWC lid
Post hier alle aanraders uit Duitsland!
Het liefst met winkel en prijs.. als het kan filmpje!

Ikzelf vond de phoenix van de Aldi geweldig. Prijs/kwaliteit was perfect..(7euro).

Feuersturm van Keller heeft mij aangenaam verrast dit jaar!

Edit: Op youtube ziet hij er heel anders uit dan bij mij het geval was. Hier was er veel meer geweld ;)

Power House van Nico
Mr Universe van Weco
Tanz Der Vampire van Weco
Carat/Phoenix van Weco
Big Crackles van Weco
Aquila/Reno van Weco
Thousand Islands van Weco

Weco Bloody Mary/Guave
Weco Orient Express (de duitse topper voor mij van afgelopen o&n)
Jorge Crackling Vulkan
Jorge SuperShow 6
Weco Razorlight/PyroArt Lodur

Die Guave is inderdaad ook vet, en zeker voor die paar euro :D
Super Show 6 ziet er ook toppie uit. Volgend jaar probeer ik die erbij te krijgen.

EARTHQUAKE van Weco. Een 500 grams cake voor €17,99. Dat is werkelijk een zeer zeer goede cake. Zo goed zelfs dat ik er komend jaar minimaal 5 van zal nemen. (helaas niet gefilmd)

ook nergins op youtube te vinden grizmo raieder?

Er zal ongetwijfeld wel filmpjes van op het internet te vinden zijn dit jaar. Ik zelf heb 'm gewoon 's avonds afgestoken zonder deze te filmen. Had ik het maar gedaan zodat jullie het konden zien. Was gewoon een zeer goede cake voor weinig centen.

Hallo,

ik wil graag weten of het legaal is om vuurwerk in Duitsland te kopen en mee te nemen naar Nederland.
ik heb nergens een echt duidelijk antwoord gekregen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt

In de post staat Hofer, echter heb je deze winkel niet in Duitsland naar muijn weten maar wel in Oostenrijk :

http://www.hofer.at/

Ps : zeer zeker een hele mooie cake !

Inderdaad, wat een prachtige cake en dat voor €20,- hier zouden we daar misschien al €40,- voor betalen.

Was me rot aan het zoeken of er en Hofer in Duitsland is, helaas geen een.
Jammer...

Als er toch ergens een zit heb ik slecht gezocht :p

Back
Bovenaan