Aanraders uit Duitsland

Inderdaad, wat een prachtige cake en dat voor €20,- hier zouden we daar misschien al €40,- voor betalen.

Was me rot aan het zoeken of er en Hofer in Duitsland is, helaas geen een.
Jammer...

Als er toch ergens een zit heb ik slecht gezocht :p

Hofer gehört zu ALDI-Süd

Aldi tritt in Österreich unter dem Namen Hofer auf. Dies ist historisch bedingt, weil die von Helmut Hofer im Jahre 1962 gegründete gleichnamige Filialkette Hofer im Jahre 1968 von Aldi Süd übernommen wurde.[7] Das gleiche Konzept und Logo wie bei Aldi Süd wurde nach und nach umgesetzt. Das Logo entspricht dem Logo von Aldi-Süd, nur mit „Hofer“ als Firmierung. Österreich gilt als „Probiermarkt“ für neue Marktversuche des Aldi-Konzerns, da Österreich ähnliche Kaufkraft und Kaufverhalten wie Deutschland bietet, es sich aber um ein kleineres, begrenztes Marktgebiet handelt.

Een lijstje van mijn aanraders van aldi en lidl.
Niet echt iets nieuws ofzo maar wel echt aanraders:

Aldi:
weco dragon fire - 8 euro
weco uranus - 6 euro
weco powerbox - 5 euro
weco laser - 3 euro
weco highspeedbombs 8 pijlen - 10 euro
weco alligator - 4 euro
weco piranha - 4 euro

Lidl:
helios toronto - 9 euro
helios monte carlo - 4 euro
helios phoenix - 6 euro
helios reno - 3 euro
helios casablanca - 7 euro

Een lijstje van mijn aanraders van aldi en lidl.
Niet echt iets nieuws ofzo maar wel echt aanraders:

Lidl:
weco dragon fire - 8 euro
weco uranus - 6 euro
weco powerbox - 5 euro
weco laser - 3 euro
weco highspeedbombs 8 pijlen - 10 euro
weco alligator - 4 euro
weco piranha - 4 euro

Aldi:
helios toronto - 9 euro
helios monte carlo - 4 euro
helios phoenix - 6 euro
helios reno - 3 euro
helios casablanca - 7 euro

Je bedoelt anders om. Heb het even dik gedrukt aangepast in de quote.

Oh haha, vergissing :)
Met duitsland is het trouwens wel uitkijken vind ik.
Je kan er echt pareltjes aantreffen zoals alligator en reno voor ook een pareltjesprijs.
Maar je kan er ook echte rotzooi krijgen.
Zoals een pijlenpakket waar je 6 euro aan vergooit die alleen maar de lucht in gaan en een falende staart hebben. Nog niet veel aan verloren maar toch.

Ben zeer tevreden. Ga nu al 5 jaar naar Duitsland.
Bijna geen enkele weigeraar, zowat allemaal kwaliteitsvuurwerk, behalve de rotjes (kanonslagen) trekken er op niets, kosten ook bijna niets.

Zelf zou ik aanraden:
- Reno 3€
- Toronto 9€
- Dragon Fire 8€ (zware slagen voor de prijs)
- Laser 3€ (Fijn sierfontijntje als beginner)
- ....

duitsland is gewoon top in vuurwerk vind maar eens een winkel waar vuurwerk duur is? ok, hagebaumarkt is wel een kleine beetje duurder dan de gewone winkels maar heeft ook betere een zwaardere vuurwerk

maar ja binnenkort is weer gaan rondrijden daar :D

Het is wel leuk dat er hier in holland ze er van alles aan doen om duitsland in een kwaad daglicht te stellen,alleen is de pech voor hun dat ze is duitsland alleen mooi kwalitatief goedkoop en veilig vuurwerk hebben.

Het duitse siervuurwerk is echt mooi.
Prachtig om het erbij te hebben.
Alleen als je in DE woont en je moet het van alles uit DE hebben dan word het wat... tja..
Geen leuke rotzooitjes ofzo, geen romeinse kaarsen en wondertolletjes van ... in een pak.

Ik vind die pijlen paketjes erg tof..
Heb je een paar grote pijlen er gewoon leuk uitziet (effecten zijn wat minder..)
En allemaal klein rotzooi voor slechts 6 euro=winning zoals hele grote rotjes (knallen iets doffer dan gewoon nl rotje) en kleine fontijnen.

Back
Bovenaan