Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Het word de laatste jaren gedoogt door de nederlandse overheid. Je mag idd max 25kg bruto vrij mee nemen .

Het gedoog is er af sins 2016 je mag gewoon vuurwerk halen in Duitsland en België als het maar aan de Nederlandse eisen voldoet en niet meer dan 25 kilo is, haal je het voor 15 december moet je het aanvragen, maar aangezien ze in Duitsland ook alleen de laatste 3 dagen verkopen hoeft dat dus niet.

Heeft iemand misschien al een lijstje gemaakt van zijn/haar Duitse vuurwerk verlanglijst voor dit jaar? Ben benieuwd wat andere op het lijstje hebben staan.

Iemand uit de buurt van Gorinchem die de 30e richting g Duitsland gaat. Ku ben we benzinekosten delen. Heb zelf geen vervoer die dagen. Bericht me maar als je interesse hebt

Bedankt voor al deze folders! Weet iemand misschien een leuk lijstje voor ongeveer 40/50 euro bij de Aldi süd/Lidl? Vooral sier maar knal kan er zeker bij... Wil dit jaar namelijk minder geld uitgeven in Duitsland.

Gewoon de toppers per discounter eruit filteren:

Aldi Sud: artus(voorheen de mytische reno)€2,99
wolfblood(voorheen Toronto)€8,99
merlin(voorheen palermo) €2,99

Lidt: beastmaster €12,99
aligator: €3,99
laser: €2,99
blackice: €16,99

Bekijk even goed de folder. Er staat ook 2 of 3 pagina's bij waar Kalkar nadrukkelijk genoemd wordt, dus produkten die ze daar hebben + de pagina's waar niks bij staat natuurlijk.

Dus er staat nergens Niederkruchten dus bij mijn centershop kan ik alleen de pagina's zonder die rode balk krijgen??

Norma:
Mephisto's fire = 4,-
**the outlaw = 7,-
**Dark Raven = 9,-

Aldi:
Artus (reno) 3,-

Lidl:
Fire fantasy 7,77
Discovery 3,-
laser 3,-
Tiger and Dragon 13,-
kracher inferno 3,-

Kodi
raptor planet 13,-
gold stars 2,-

nog niet voledige lijstje omdat nog niet elke winkel erop staat maar dit ga ik ongeveer halen

LIDL haal ik zeker de BlackIce en de NightHowler, Alligator en die vulkanen vermoedelijk ook. Tiger and Dragon is ook wel een must have...

Back
Bovenaan