Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

weet iemand toevallig of de LESLI GOLD bij de centershop in huckelhoven te koop is, vind de folder hier op forum onoverzichtelijk ?

Thx.. geduld is zo moeilijk met zo'n passie haha
ik ben 32 maar lijk wel een kind met sinterklaas op 5 december

Leeftijd maakt in deze periode niet uit Andre (ik denk tenminste dat dit je naam is ;)).
Ik zat gisteren ook als een dolle op F5 te drukken op de Lidl Facebook pagina, in de hoop iets te zien (te vergelijken met om de 10 sec door het gordijn kijken of Zwarte/Kleur Piet er al aan komt) :D:D.

Leeftijd maakt in deze periode niet uit Andre (ik denk tenminste dat dit je naam is ;)).
Ik zat gisteren ook als een dolle op F5 te drukken op de Lidl Facebook pagina, in de hoop iets te zien (te vergelijken met om de 10 sec door het gordijn kijken of Zwarte/Kleur Piet er al aan komt) :D:D.

haha klopt Andre ben ik ;)

gelukkig ik ben dus niet de enige :P

Schermafbeelding 2016-12-14 om 13.53.49.png

Voor de mensen die geen Duits spreken, vandaag zou er een video online komen waarin hun assortiment te zien is. Nog even geduld dus.

Bedankt voor al deze folders! Weet iemand misschien een leuk lijstje voor ongeveer 40/50 euro bij de Aldi süd/Lidl? Vooral sier maar knal kan er zeker bij... Wil dit jaar namelijk minder geld uitgeven in Duitsland.

Zo heb je niks, zo heb je alle folders op 1 dag!
Lidl en Posten Borse hebben voor mij het beste vuurwerk dit jaar :D
Nu Kaufland nog even (alleen voor Bloody Mary dan denk ik)

Posten Borse, ligt hier helaas niet in de buurt... Maar man man man wat een mooi assortiment hebben hun.

Zeker weer even een paar van die bugano fonteinen inslaan.Vorig jaar hadden ze de gold-silver,pink stars en multicolor stars in iedergeval.

Back
Bovenaan