Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Gewoon de toppers per discounter eruit filteren:

Aldi Sud: artus(voorheen de mytische reno)€2,99
wolfblood(voorheen Toronto)€8,99
merlin(voorheen palermo) €2,99

Lidt: beastmaster €12,99
aligator: €3,99
laser: €2,99
blackice: €16,99

Mr.Reno bedankt maar ik koop in Duitsland meer voor de kwantiteit dan de kwaliteit, want de kwaliteit cakes koop ik meestal in België. Nog tips van cakes tot 10 euro ongeveer met een totaal van €40?

Mr.Reno bedankt maar ik koop in Duitsland meer voor de kwantiteit dan de kwaliteit, want de kwaliteit cakes koop ik meestal in België. Nog tips van cakes tot 10 euro ongeveer met een totaal van €40?

Poison/Reno (Aldi), Aligator, Discovery, Hellboy (allen Lidl), Jubilee, Cube, Golden Rain, Pegasus (allen Posten Borse), Bloody Mary (Kaufland), Zombie (Thomas Philips)

Allemaal cakes voor 5 euro en minder met een mooi effect!
Als je ze alle 10 koopt ben je denk ik ongeveer 40 euro kwijt

Poison/Reno (Aldi), Aligator, Discovery, Hellboy (allen Lidl), Jubilee, Cube, Golden Rain, Pegasus (allen Posten Borse), Bloody Mary (Kaufland), Zombie (Thomas Philips)

Allemaal cakes voor 5 euro en minder met een mooi effect!
Als je ze alle 10 koopt ben je denk ik ongeveer 40 euro kwijt

Nog maals bedankt, maar k ga alleen maar naar de Lidl, Aldi en heel misschien kaufland.

Hallo,

Zou iemand toevallig een mooi lijstje voor mij willen maken zo rond de 85 euro. Ik ben opzoek naar flink wat pijlen en lekker veel (grote) cakes/potten. Dus heb je misschien even een keer niets te doen, doe dan vooral je best voor mij.

Mvg Wesley,

P.S. Het maakt niet uit welke winkel

Hallo,

Zou iemand toevallig een mooi lijstje voor mij willen maken zo rond de 85 euro. Ik ben opzoek naar flink wat pijlen en lekker veel (grote) cakes/potten. Dus heb je misschien even een keer niets te doen, doe dan vooral je best voor mij.

Mvg Wesley,

Ben benieuwd naar dit lijstje. Heb ongeveer zelfde budget

Hallo,

Mvg Wesley,

Weet je zeker dat je veel pijlen wilt? Die zijn namelijk niet super in Duitsland. Kun je beter een mooie cake halen voor het geld van een groot pijlenpakket.

qua pijlen zou je inderdaad een beetje moeten kijken richting de SYNDEY / TARGA... die zijn 9,99 voor 8 pijlen, redelijke uitwerking.
en anders gewoon een beetje op youtube rondneuzen, zat duitse vuurwerkkanalen die volop filmmateriaal hebben!

qua pijlen zou je inderdaad een beetje moeten kijken richting de SYNDEY / TARGA... die zijn 9,99 voor 8 pijlen, redelijke uitwerking.
en anders gewoon een beetje op youtube rondneuzen, zat duitse vuurwerkkanalen die volop filmmateriaal hebben!

Metalhead van de norma is ook goede prijs/kwaliteit

kan iemand mij uitleggen wanneer ik het vuurwerk kan zien op de website van aldi & lidl duitsland.

(woon trouwens in drenthe, en ga dit jaar voor het eerst vuurwerk kopen in duitsland)

Ik zit te twijfelen over de Goldrausch pijlen van Weco. Heb ongeveer een budget van 150 euro. Ben sowieso van plan om Rocket Rallye te kopen van Nico. Iemand advies?

Back
Bovenaan