Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Wat is de Pyrotechik batterie van Posten Börse?
Die hebben echt een geweldig assortiment trouwens dus daar direct heen. Voordeel is dat het wat minder bekend is dan de Aldi en de Lidl dus hopelijk rustiger.

Ben even door de folder heen gegaan maar kan nou niet echt super cakes ontdekken. Het meeste spul zijn wat kometen, wel goedkoop maar echt super nee. Ik hoor graag aanraders als ik mis zit.

Ben even door de folder heen gegaan maar kan nou niet echt super cakes ontdekken. Het meeste spul zijn wat kometen, wel goedkoop maar echt super nee. Ik hoor graag aanraders als ik mis zit.

Niet echt supercakes nee maar wel goedkope cakes van redelijke kwaliteit. Die Golden Rain is aardig mooi, Scorpion, pyrotronic is ook niet lelijk en zo zijn er nog een paar.

Mooi dat alles weer online is.

Ik kan alleen niks vinden over de Weco 'Figaro' en de 'Wild Thing'. Beide Aldi Nord.
Zijn hier omlabelingen van?

Mooi dat alles weer online is.

Ik kan alleen niks vinden over de Weco 'Figaro' en de 'Wild Thing'. Beide Aldi Nord.
Zijn hier omlabelingen van?

Stand 14.12.16: Artikel Exklusiv bei Aldi erhältlich, weitere Informationen folgen
Aldi Nord "Figaro"
Aldi Süd "Mystic Moments" Nieuwe product 2016

Stand 14.12.16: Artikel Exklusiv bei Aldi erhältlich, weitere Informationen folgen
Aldi Nord "Wild Thing"
Aldi Süd "Swords of Fire" Nieuwe product 2016

Ik had een vraag over het vuurwerk uit Duitsland.
Op verschillende sites lees ik dat vuurwerk uit Duitsland illegaal is, echter op een heleboel andere sites lees ik weer dat het niet illegaal is en dat in Duitsland zelfs strengere regels gelden.
Ik heb het hier over het Duits siervuurwerk, dat je in winkels als Aldi, Norma en Kaufland kunt kopen, niet over het knalvuurwerk.
Indien het niet verboden is om uit Duitsland vuurwerk te halen/importeren, zijn er dan nog regels verbonden aan het halen van vuurwerk?(denk aan maximaal 25 kg. per voertuig/persoon).

Alvast bedankt voor een reactie.

M.v.g Rens

Laatst bewerkt:
Op verschillende sites lees ik dat vuurwerk uit Duitsland illegaal is, echter op een heleboel andere sites lees ik weer dat het niet illegaal is en dat in Duitsland zelfs strengere regels gelden.
Ik heb het hier over het Duits siervuurwerk, dat je in winkels als Aldi, Norma en Kaufland kunt kopen, niet over het knalvuurwerk.
Indien het niet verboden is om uit Duitsland vuurwerk te halen/importeren, zijn er dan nog regels verbonden aan het halen van vuurwerk?(denk aan maximaal 25 kg. per voertuig/persoon).

M.v.g Rens

Het word de laatste jaren gedoogt door de nederlandse overheid. Je mag idd max 25kg bruto vrij mee nemen .

Bekijk even wat beelden van de Diamond cakes als de Jubilee en Golden Rain

M.v.g Rens

Je mag idd maar 25kg meenemen.

En alle mogelijk vormen van knal vuurwerk is verboden mee te nemen, ook de gene die in de pakketten zitten, mocht je controle hebben ze trekken ze er persoonlijk uit ( spreek uit ervaring:p )

Back
Bovenaan