Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Ik moet me aansluiten bij vuurwerkduiven. Werd vorig jaar ook gecontroleerd, had sws wel 40 kg. Kreeg alleen een preek, verder niks

Zullen we het elkaar vliegen afvangen vanaf nu achterwege laten?

Neeeeeee de Chicago was erg mooi die wou ik dit jaar weer halen :(

wel heel erg bedankt voor de folder, kan niet wachten op product filmpjes !

Die magma serie kan je echt niet laten liggen voor 10 euro kwaliteit is heel goed.
Merlin ook zeker meenemen erg goede fontein voor maar 3 euro.

Lidl heeft bekend gemaakt in de week vóór Kerst, dus ik denk volgende week ergens, de folder middels een video op Facebook kenbaar te maken (net als vorig jaar, toen was het overigens maandag 14 december dat de video online kwam).
Ook Aldi Nord zal volgende week met een folder komen, traditie getrouw een paar dagen na de Lidl folder van wat ik mij goed kan herinneren (17 december vorig jaar dacht ik).
Tegen het eind van volgende week zullen alle folders wel uit zijn van de bekende winkels, aangezien onze buren altijd met aanbiedingen voor twee weken werken en O&N en de voorverkoop in die tweede week valt.

Lidl heeft bekend gemaakt in de week vóór Kerst, dus ik denk volgende week ergens, de folder middels een video op Facebook kenbaar te maken (net als vorig jaar, toen was het overigens maandag 14 december dat de video online kwam).
Ook Aldi Nord zal volgende week met een folder komen, traditie getrouw een paar dagen na de Lidl folder van wat ik mij goed kan herinneren (17 december vorig jaar dacht ik).
Tegen het eind van volgende week zullen alle folders wel uit zijn van de bekende winkels, aangezien onze buren altijd met aanbiedingen voor twee weken werken en O&N en de voorverkoop in die tweede week valt.

als de folders uit zijn staan dan meteen de product video's ook op de site ?

Bij Jaco vuurwerk ede kan je legaal Duits vuurwerk kopen. De prijzen zijn wel wat hoger maar ze best wel aardig wat neuheiten van 2015 en 2016.

Waar kan ik meer informatie over dit vuurwerk van Aldi süd vinden. En van welk merk is het eigenlijk?

Back
Bovenaan