Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Ik vind bij de bovengenoemde site de Lesli Soviet Shooters een enorm mooie serie. Ik heb al jaren de Boris en de Mother Russia, erg leuke bakken! Enig idee of deze site ook een fysieke winkel heeft?

Volgens mij is er alleen een afhaalpunt in Emmerich en kun je ter plekke niets meer kopen.
Die Gaoo en Jorge cakes zijn volgens mij wel mooi en voor een goede prijs te krijgen. Ik heb heel wat jaren vuurwerk in Duitsland gekocht maar ben toch van mening dat er in Nederland betere cakes te krijgen zijn voor een leuke prijs.

Vraagje,
Is het nou volledig legaal om vuurwerk uit Duitsland Nederland in te brengen? Er is nergens een duidelijk antwoord te vinden.. (gedoogbeleid?)

Vraagje,
Is het nou volledig legaal om vuurwerk uit Duitsland Nederland in te brengen? Er is nergens een duidelijk antwoord te vinden.. (gedoogbeleid?)

Word gedoogd de laatste jaren afgelopen jaar stonden ze op de weg van emmerich binnendoor richting nijmegen alles tot 25kg bruto mocht door . Maar mensen met het dubbele deden ze ook niet moeilijk over . Dit is wat ik gezien heb zelf

Word gedoogd de laatste jaren afgelopen jaar stonden ze op de weg van emmerich binnendoor richting nijmegen alles tot 25kg bruto mocht door . Maar mensen met het dubbele deden ze ook niet moeilijk over . Dit is wat ik gezien heb zelf

Er zijn vorig jaar toch echt mensen geweest die een boete hebben gekregen,omdat ze meer dan 25 kg bij zich hadden.Je verhaal klopt niet helemaal.

Folder van de Aldi Sud.

IMG_20161204_00033_zpsyvuaq2w8.jpg

IMG_20161204_0004_zpsowubal0s.jpg

Laatst bewerkt:
Dit lijkt me op een enkeling na een compleet nieuw assortiment. Zonder Reno (of hij moet nu Artus heten)

*Edit. Ik zie bij de oosterburen staan dat alles alleen omgelabeld is verder dezelfde producten. Artus inderdaad de Reno

Zitten een paar mooie nieuwe cakes tussen!
Aldi Süd heeft alles moeten omlabelen vanwege het Paris akkevietje

NEU! King & Queen (2x 36 Schuss) = ?
NEU! Swords of Fire (62 Schuss) = ?
Magical Sky = ehem. Las Vegas
Wolfblood = ehem. Toronto
NEU! Guardian = Weco Toxic
NEU! Mystic Moments (45 Schuss) = ?
Parzival = ehem. Barcelona
Merlin = ehem. Palermo
Big Bang! = ehem. Hunan
Thundercube = ehem. Taipeh
Camelot = ehem. Berlin
NEU! Golden Kingdom (106 Schuss-Verbund) = ?
Ironheart = ehem. Lissabon
Lancelot = ehem. Rio
Art of Light = ehem. Milano
Avalon = ehem. Paris
Ivanhoe = ehem. Sydney
Braveheart = ehem. Montreal
NEU! Witchcraft (104 Schuss) = ?
Black Knight = ehem. Seattle
NEU! Galahad = neue Treiberraketen von Weco
NEU! Partycracker = Knallbonbons von Weco
Sentinel = ehem. Venezia
Artus = ehem. Reno