Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

is het dan wel de moeite om naar duitsland te gaan of kan ik het voor het zelfde geld in nederland halen? ( we rijden gratis dus geen probleem met geld voor benzine)

Zeker de moeite waard om te gaan, in Nederland kan je wel mooiere effecten krijgen, maar daar betaal je ook veel meer voor. Ik heb mijn post hierboven aangepast met wat aanraders :)

In zuid limburg langs de grens is het opvallend rustig dit jaar bij de supermarkten ,,, genoeg keus en voorraad .

Heerlijk geshopt vandaag in bocholt.. niet druk alles was goed opvoorraad! Zelfs de renos!! Ze vulde aan een stuk door bij geweldig!
Ik heb niet te veel meegenomen maar hier even een fototje van mijn duitse deel!
20141229_124121.jpg

Gisterenavond helaas geen reno's kunnen scoren. Worden deze oudjaarsdag ook nog aangeleverd of is na vandaag de pret ver op en wordt er niets meer geleverd aan de aldi's?

Gisterenavond helaas geen reno's kunnen scoren. Worden deze oudjaarsdag ook nog aangeleverd of is na vandaag de pret ver op en wordt er niets meer geleverd aan de aldi's?

ben je aan een medewerker gevraagt of ze nog reno's op voorraad hadden in het magazijn?
of ben je er vanuit gegaan dat ze op waren omdat er niks meer in de schappen lag?

Net terug uit Duitsland... bij Lidl een paar potten slechts 1-3 stuks in de schappen maar andere producten ruimschoots. Ik gok dat ze daar ook nog wel meer hadden in het magazijn. Bij Aldi-Süd lag alles ruimschoots in de schappen :) Dus we hebben ook alles mee kunnen nemen wat we wilde.

ben je aan een medewerker gevraagt of ze nog reno's op voorraad hadden in het magazijn?
of ben je er vanuit gegaan dat ze op waren omdat er niks meer in de schappen lag?

Je moet altijd vragen naar wat ze in het magazijn hebben, daar hebben ze namelijk altijd nog wat kartons liggen. Zo kom je ook makkelijk aan een karton Reno (12x) :)

Als ik morgen naar Gronau ga en nog even een bezoekje aan de Kodi & Pennymarkt ga brengen heeft iemand enig idee of deze potten er dan nog zullen zijn:

Kodi > Hellraiser (100 schuss)
Pennymarkt > Bull (25 schuss)
Platoon (19 schuss)

Normaal alleen de Lidl/Aldi dus heb geen idee of deze veel gekocht zullen zijn bij die winkels.
En heeft iemand nog een suggestie voor nog een winkel daar in de buurt? Misschien de K&K?

Als ik morgen naar Gronau ga en nog even een bezoekje aan de Kodi & Pennymarkt ga brengen heeft iemand enig idee of deze potten er dan nog zullen zijn:

Kodi > Hellraiser (100 schuss)
Pennymarkt > Bull (25 schuss)
Platoon (19 schuss)

Normaal alleen de Lidl/Aldi dus heb geen idee of deze veel gekocht zullen zijn bij die winkels.
En heeft iemand nog een suggestie voor nog een winkel daar in de buurt? Misschien de K&K?

Waarom daar niet naar de Aldi en Lidl? En check even een ander topic over die vuurwerkwinkel in Gronau, wellicht vind je daar nog wat leuks!

Aldi en Lidl had ik alles al van binnen haha. Karton Reno etc.
Bij gronau in de buurt zitten twee winkels, beide bij rontondes. Ben er bij 1 geweest waar vooral Nederlanders aan het werk waren. Pot daar gehaald voor 30 euro. Vond hem tegenvallen moet ik zeggen. Qua prijs had ik meer verwacht.

Back
Bovenaan