Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

Naar mijn weten is een karton reno 12/1 of het moet veranderd zijn.

Ik had vorig jaar de Pyro Art Laga via Roeder besteld (laten komen bij een kennis van mij in Duitsland). Ik had er 3 besteld. Lijkt veel op de Helios Reno. Wat een gave pot die Laga! Dik kaliber en goede harde burst. Is wel een stukje duurder dan Reno, maar dan heb je ook wat. Dit jaar is deze cake in de aanbieding bij FWS Feuerwerk. Dit bedrijf zit vlak aan de Autosnelweg A1, net over de grens bij Oldenzaal (dit jaar ontdekt). Dus ik ga dit jaar ff een stukie hiervoor rijden en it ik ook niet met dure verzendkosten via Roeder (25 euries). Heb ik toch weer bijna 5 potjes Laga voor....

Afgelopen jaar ben ik bij Aldi in Emmerich geweest. die was toen extra vroeg open. weet iemand of dat dit jaar ook het geval is?

Klopt het dat de premium vulkan fonteinen van de lidl hetzelfde zijn als de 'magma monster' van de aldi?
En dat je er bij de lidl 3 krijgt en bij de aldi 1 voor dezelfde prijs?

Klopt het dat de premium vulkan fonteinen van de lidl hetzelfde zijn als de 'magma monster' van de aldi?
En dat je er bij de lidl 3 krijgt en bij de aldi 1 voor dezelfde prijs?

Nee volgens mij komen geen van de drie fonteinen van de lidl overeen met de magma monster van de aldi (op basis van de filmpjes). Bij de lidl geldt ook dat de prijs per fontein €8.99 is. Je krijgt ze helaas dus niet alle drie voor dat geld.

Kan zijn dat ik er overheen heb gelezen maar waar is die fluitbak ergens te krijgen dus niet die met hummers tussendoor maar de versie met alleen fluiters?

Lidl Folder 2015

Lidl Folder 2015

Beetje laat maar hier de foto's van de Lidl folder, hoop dat iemand er nog wat aan heeft.
Sorry voor de kwaliteit, kan pas in het weekend weer scannen :/

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    233 KB · Weergaven: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    222,6 KB · Weergaven: 0
  • 3.jpg
    3.jpg
    235,5 KB · Weergaven: 0
  • 4.jpg
    4.jpg
    251,9 KB · Weergaven: 0
  • 5.jpg
    5.jpg
    249 KB · Weergaven: 0
  • 6.jpg
    6.jpg
    237,5 KB · Weergaven: 0
  • 7.jpg
    7.jpg
    227,3 KB · Weergaven: 0
Hallo,

Ik ga 30 december naar Duitsland en ik heb nog maximaal 50 euro te besteden bij Kaufland en of Hagebau Swertz. Wat zijn echte aanraders??

Back
Bovenaan