Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

kan er iemand mischien de link van real nog een keer geven die anderre klopt niet meer en kan het niet alvast bedankt

Even een vraagje over de Poison/Reno. Als ik het product filmpje kijk op de Aldi site zelf ziet dit er heel saai uit. Als ik deze opzoek op bijv youtube.. dan, ziet hij er geweldig uit met nog mooie kleuren ook. Nu is mijn vraag als je bijv 5 reno's koopt..kan het dan zo zijn dat je verschillende effecten hebt?

Even een vraagje over de Poison/Reno. Als ik het product filmpje kijk op de Aldi site zelf ziet dit er heel saai uit. Als ik deze opzoek op bijv youtube.. dan, ziet hij er geweldig uit met nog mooie kleuren ook. Nu is mijn vraag als je bijv 5 reno's koopt..kan het dan zo zijn dat je verschillende effecten hebt?

Nee, alle Reno's horen hetzelfde te zijn.

Hoe zit het met de lidl en aldi rondom kleve gaan die zaterdag 7 of 8 uur open

Ze gaan officieel half8 of 8uur open, maar door de drukte gooien ze de deuren rond 7uur al los! Zorg dat je rond half 7 er staat, dan sta je niet zo achteraan :)

Morgen om 7u gaan alle winkels open in duitsland

Ik ben net bij de Aldisud en bij Lidl geweest in Gangelt.de
De kassiere gevraagt en zij zei dat maandag 31dec wel om 7u open ging omdat ze dan om 16u al dicht gingen .
Maar morgen was een normale vrijdag en openen ze om 8u pas de deuren .

Dus niet iedere winkel of filiaal doet er aan mee.:angry:

Beste mensen, Ben vandaag bij aldi / lidl / kodi / norma geweest, heb weer mooi vuurwerk gekocht.
Bedankt voor alle goede informatie op dit topic dit jaar, heb er veel aan gehad.
Allemaal een gezond en knallend 2013, Tot volgend jaar !

Sil ;)

Back
Bovenaan