Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

Aldi nord ziet er aardig uit! Meer keus dan sud....of lijktbdat maar zo?
De dichtstbijzijnde Aldi Nord vanuit Eindhoven, is dat te doen?

Hier heb je de rest ook:

Aldi Nord

Titan Powershots = Nico Blue Eyes (Pyro Partner Trommelwirbel)
Metropolis = Weco Atletico CBP (1x Thousand Islands + 2x Orient Express)
Columbus = Weco Glamour CBP (1x Bloody Mary + 4x Boxxer)
Poison = Weco Aquila
Barracuda = Weco Voodoo Star
Mega Starship = Nico Light Tunnel
Explorer = Weco Top Gun
Neptun = Weco Heavy Metal
Neutron Star = Nico Rock Star
Gladiator = Weco Dicke Berta
Van Gogh = Weco Kometenfinale
Galaxy = Weco Rock'n Roll (Galaxy 1) + Weco Crossroads (Galaxy 2)

Vind de LIDL ook erg tegenvallen.. evenals de Aldi.. zoals het er nu uitziet voor mij geen trip naar Duitsland dit jaar!

Ben momenteel ook bezig met het plannen van een snel tripje naar de buren.. Als je een goed dorpje/stad zoekt kan je bij meerdere winkels langs en zo een leuke collectie samen stellen.
(Daar ben ik momenteel mee bezig tenminste)
Waar ik ga zitten de:
-Aldi, Lidl, penny markt, kaufmarkt en netto markt.
Nu alleen nog kijken wat ik precies wil hebben
Zaterdag eerst nog even naar belgie :)

Dat wou ik eerst ook niet geloven ,, ik zag het al voor me ,,,lopende band onder het kruit en klei , en de volgende klant legt er haar kropje sla op ,,,MMMmmmm

Maar het is allemaal zeer goed ingepakt !

Ik raad ook iedereen aan om optijd al minimaal de 4 stukken plakband door te snijden van elke cakeVERPAKKING want om bijna iedere cake zit een plastic kap.
En dat ding trek je er niet zogauw vanaf om 00:00u zonder je te snijden .:cry:

Dat wou ik eerst ook niet geloven ,, ik zag het al voor me ,,,lopende band onder het kruit en klei , en de volgende klant legt er haar kropje sla op ,,,MMMmmmm

Maar het is allemaal zeer goed ingepakt !

Ik raad ook iedereen aan om optijd al minimaal de 4 stukken plakband door te snijden van elke cakeVERPAKKING want om bijna iedere cake zit een plastic kap.
En dat ding trek je er niet zogauw vanaf om 00:00u zonder je te snijden .:cry:

Dat doe ik altijd als ik mijn vuurwerk voorbereid, de dag dat ik het gehaald heb. Dan maak ik de lontjes vrij en snij ik met een mesje die 4 plakkertjes van de bovenkant en trek ik die kap eraf. De gaat in een grote zak plastic afval :)

Ben momenteel ook bezig met het plannen van een snel tripje naar de buren.. Als je een goed dorpje/stad zoekt kan je bij meerdere winkels langs en zo een leuke collectie samen stellen.
(Daar ben ik momenteel mee bezig tenminste)
Waar ik ga zitten de:
-Aldi, Lidl, penny markt, kaufmarkt en netto markt.
Nu alleen nog kijken wat ik precies wil hebben
Zaterdag eerst nog even naar belgie :)

Kijk dit is ideaaal!! Waar ga jij altijd heen?

Ik ook, minder dan andere jaren idd. Jammer.

En bij Aldi-Nord zie ik de Poison a 2,99 staan, is dat een omgelabelde Aquila of een nieuwe cake?

Het lidl assortiment was eerder een stuk mooier met o.a. dragon fire en phoenix/carat..

Back
Bovenaan