Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

Maakt niet uit ! De Lidl is hetzelfde over heel Duitsland ... :D
De Aldi heeft Nord en Sud :bye:

Maar in ieder geval bedankt voor het uploaden :wink:

Dat ben ik na al die jaren helaas niet met je eens. Bekijk de folders ook maar eens goed, bepaalde dingen hebben ze in Süd niet die ze in Nord wel hebben bijv. de knalkubussen. Op Duitse Fora lopen ze daar al over te mopperen...

Folder van de Aldi-Süd staat hier ook nog niet volgens mij, dus bij deze.
Met dank aan Afcajax die het op AVP gezet heeft!

De foto's zijn een beetje onduidelijk, maar alle nodig informatie is er wel uit te halen:

15yykuu.jpg

141tbg7.jpg

23r20x0.jpg

1zmh4x4.jpg

Echt heerlijk om di weer allemaal voorbij zien te komen wat ik jullie echter wel wil meegeven is dat mochten jullie en trip naar Duitsland op het oog hebben dat jullie er wel op letten dat winterbanden voor de auto in Duitsland nu verplicht zijn. Bij geen winterbanden kun je een boete krijgen en mocht je een ongeval veroorzaken zonder die banden dan hang je flink !

Echt heerlijk om di weer allemaal voorbij zien te komen wat ik jullie echter wel wil meegeven is dat mochten jullie en trip naar Duitsland op het oog hebben dat jullie er wel op letten dat winterbanden voor de auto in Duitsland nu verplicht zijn. Bij geen winterbanden kun je een boete krijgen en mocht je een ongeval veroorzaken zonder die banden dan hang je flink !

Tip: mocht je in de buurt van Arnhem/Nijmegen willen gaan shoppen, rij dan een stukje door en ga achter Nijmegen via Groesbeek naar Duitsland. Lokaal noemen we dat "achterlangs" (nee, heeft niets met Grieks te maken :wink:) omdat je dan via binnenwegen Duitsland in komt. Garanties biedt het niet maar je verkleint het risico op een banden- en/of vuurwerkcontrole. Er zijn zelfs winkels die met deze tip reclame maken!!

winterbanden voor de auto in Duitsland nu verplicht zijn. Bij geen winterbanden kun je een boete krijgen en mocht je een ongeval veroorzaken zonder die banden dan hang je flink !

Niet helemaal waar , per 1 december 2010 zijn winterbanden verplicht,maar dan alleen bij sneeuw en ijzel.

dat pakket uit de lidl 29.99 euro komt sowiezo in mijn collectie.
bij de omschrijving staat alsvolgt:
4x romeinse kaarsen
1x dicke bertha :D:D:D:D:D:D:D:D
1x kometenstorm
2x feuerstorm
1x flowerpower
1x calimbo
1x aquila:D
1x double star
1x blizzard star:D
1x highriser:D
1x zauberwurfel??
3x lady-??? dit kan ik niet lezen licht zit ervoor volgens mij "knaller"
2x riesen-china böller D
2xsuper böller II

Ik denk niet dat de 500 grammer Dicke bertha in dit pakket zit, want dan zou het pakket wel duurder zijn. Daarnaast zijn er meerdere cakes die ook Dicke Bertha of Dicke Berta heten.

dat pakket uit de lidl 29.99 euro komt sowiezo in mijn collectie.
bij de omschrijving staat alsvolgt:
4x romeinse kaarsen
1x dicke bertha :D:D:D:D:D:D:D:D
1x kometenstorm
2x feuerstorm
1x flowerpower
1x calimbo
1x aquila:D
1x double star
1x blizzard star:D
1x highriser:D
1x zauberwurfel??
3x lady-??? dit kan ik niet lezen licht zit ervoor volgens mij "knaller"
2x riesen-china böller D
2xsuper böller II

dat is de 500 grammer niet:rolleyes:... Dit is de andere weco Dicke Berta met 7 schoten. Allemaal fish effecten:frusty: Kort samengevat: prul pakket. Deze pakket staat ook wel bekend onder Monsterbox:wink:..

idd. Maar die komt niet op feuerwerk forum te staan:mad: Kaufland had namelijk bezwaren als hun folder op feuerwerk forum terecht komt.:angry:

Nu ik de folders zo snel heb doorgekeken merk ik al wel dat er niet enorm veel veranderingen binnen de discounters zijn geweest. Dat is dan wel tegenvaller!

Inderdaad. Op de Lidl-Nord na zie ik geen enkele 500grammer. Jammer. Had hier wel opgehoopt.

dat word voor mij en wat vrienden een trip naar duitland de 29 en vriend van mij weet gelukkig achter langs wegen :D en gaan we iets van 10km duitland in daar is het niet zo druk in de winkels omg nijmegen kom ik :D

Volgens mij heel vroeg want ik was vorig jaar om 10:00 uur in Duitsland en toen was alles al op, en als je niet heel vroeg wilt gaan kun je beter gewoon iets verder Duitsland ingaan, 1 of 2 dorpjes. Hebben wij toen ook gedaan en daar was nog vrijwel alles op voorraad.

Iemand ervaring met een aantal potten uit dat Bombette pakket, die van 30,- euro?
Lijkt mij best interessant.

Edit: O sorry niet goed gelezen, zie net een paar posts boven me dat dit een prulpakket is. Heb de Aquila trouwens opgezocht, vind ik wel een mooie pot. Is die ook los te koop en zoja bij welke winkel? Gewoon bij Lidl?

Iemand ervaring met een aantal potten uit dat Bombette pakket, die van 30,- euro?
Lijkt mij best interessant.

Edit: O sorry niet goed gelezen, zie net een paar posts boven me dat dit een prulpakket is. Heb de Aquila trouwens opgezocht, vind ik wel een mooie pot. Is die ook los te koop en zoja bij welke winkel? Gewoon bij Lidl?

De aquila is de reno bij aldi;), Die kost maar 3 euro., ja je hoort het goed, geen typfout!

Back
Bovenaan