Aanbod duitsland voor 08/09

Ik heb gisteren in Duitsland een paar folders bij de Lidl weten te bemachtigen!

Bedankt! hier zat ik al geruime tijd op te wachten. Volgens mij staat de folder zelfs nog niet op het duitse forum :)

Helaas alle blokjes hetzelfde als vorig jaar, behalve "Fight of the Titans" en de Heartbreaker die eruit is.

Edit: De prijzen zijn exact hetzelfde gebleven volgens mij.

Laatst bewerkt:
Bedankt! hier zat ik al geruime tijd op te wachten. Volgens mij staat de folder zelfs nog niet op het duitse forum :)

Helaas alle blokjes hetzelfde als vorig jaar, behalve "Fight of the Titans" en de Heartbreaker die eruit is.

Edit: De prijzen zijn exact hetzelfde gebleven volgens mij.

Fight of the Titans is ook een leuke pot. Hij is hetzelfde als de Final Countdown van NICO:

http://www.feuerwerk-videos.de/modules.php?name=Gallery&act=displayimage&album=82&pos=5

Is dit die van Zuid of Noord ? want die hebben verschollende producten net zoals aldi :) Daarnaast geen prijsverhogingen :D TOP :p

Lidl heeft dacht ik over geheel Duitsland hetzelfde assortiment hoor :wink:
Aldi is wel verdeeld in Nord en Sud :)

Maar mocht je toch gelijk hebben, dan is dit Lidl Nord :)

Wat wel opvalt is dat veel produkten niet op de site van Weco zijn terug te vinden.
Degene die wel op site staan van Weco zijn Aligator en Mystic Castle.
4 euro dan 30 seconden toch leuk vuurwerk is natuurlijk spot goedkoop (Aligator)

Even een lijstje van de Weco producten van Lidl gemaakt, op pijlen na:

Weco Andromeda = Weco Big Bumbles [€6,99]
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weco Mystic Castle = Weco Mystic Castle [€7,99]
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weco Aligator = Weco Aligator [€3,99]
+ YouTube Video

Weco Ocean of Lights = Weco [€4,99]
+ YouTube Video

Weco Dragon Fire = Weco Terminator [€7,99]
+ YouTube Video

Weco Uranus = Weco … [€5,99]
+ YouTube Video

Weco Fire Mission = Weco … [€6,99]

Weco Power Box = Weco Rock ‘n Roll [€4,99]
+ YouTube Video

Weco Sound Attack = … [€7,99]
+ YouTube Video

Weco Big Crackles = Weco Thunderbolt [€5,99]
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
opnieuw knap werk.
Ideaal om in alle rust te bekijken, om vervolgens de hele kofferbak vol te laden

Dank je! Ik verbaas me alleen over het feit dat de aldi sud site nog steeds geen feuerwerk heeft :/

Jaja mooi alle prijzen hetzelfde gebleven, dan word weer asociaal inlaaien, heb er zin an.

Het aanbod is ook niet erg groot, maar om de prijs/kwaliteit verhouding hoef je het echt niet te laten als je een beetje in de buurt woont. :) Voor 5 euro zitten er hele leukje potten tussen hoor.

Back
Bovenaan