Aanbod duitsland voor 08/09

Importeren van vuurwerk blijft natuurlijk illegaal. Je loopt dus wel degelijk een risico. Wel is het zo dat mocht je gecontroleerd worden, de politie af en toe een oogje dicht wil knijpen.

Mits je natuurlijk respectabele hoeveelheden hebt. 10 Kartonnen reno kunnen ze denk ik niet waarderen....

Word inderdaad vaak wel gedoogd, mits je geen knalpatronen en pistolen meeneemt want daar zijn ze wel erg fel op.
Ik ben zojuist nog ff naar de grenzlandmarkt geweest Beetje drank gehaald en wat info over over het vuurwerk gevraagd.
Ze verwachten weer enorm veel nederlanders maandag.
Ik vroeg hem of er ook Duitsers waren die daar vuurwerk kopen.
Hij zei dat ongeveer 90% word verkocht aan Nederlanders en dat hij zich de laatste keer dat hij een alarmpistool verkocht aan een duitser niet meer kan herinneren.

Best grappig eigenlijk.

Het was druk bij de Lidl en alles was al bijna uitverkocht ....
Morgen kwam er weer een nieuwe lading. Ik heb de restjes maar bij de Grenzland gehaald. Ik ben er klaar voor .... :D:D

ben net terug uit duitsland:p
en de kofferbak? tjok en tjokvol:D:D
we kochten bij de aldi en de lidl de hele winkel leeg,die duitsers snapte er niks van:p
72 potten,5 pakketten en wat los spul en 375 euro armer......maar woensdag pret genoeg:cool:
ik ben in kerken geweest (bij venlo) was niks te doen en alles volop aanwezig:devil:

Lidl in Uelsen en de Grenzland in Wielen. Aldi in Uelsen was zo druk dat ik maar niet ben gaan kijken ....

Ik denk dat alle verhalen een beetje hetzelfde zijn, geen duitser gezien :D:D
Het waren allemaal nederlanders met karren vol vuurwerk. De Lidl was om 7.00 uur al open en ik dacht om 8.00 uur. Was er zelf om 8.30 uur en dat bleek dus iets te laat. Van de potten die ik wilde waren er nog 2 op voorraad. Verder waren er nog genoeg vuurpijlen en wat kleinere dingen maar daar had ik geen interesse in. Bij de Grenzland ook nog wat potten gekocht. Ik geef niet zo heel veel geld uit, maar op deze manier heb je wel waar voor je geld ...

wij zijn ook nog naar de edeko geweest maar dat was niet zo veel,daarna naar dahlmann in straelen en daar was ook redelijk veel te krijgen.
daar een paar potten meegenomen en een pakketje.
en idd geen duitser te bekennen....oja oma van tegen de 70 die wat kwam halen.....haha
maar ook geen nederlanders.....
lekker rustig kunnen shoppen en zoals ik hierboven al zei,alles was bij de aldi en lidl voldoende op voorraad

Bij Kaufland staat niet in de folder is ook de metal hammer,13sh finale potjes en line of fire verkrijgbaar.

vandaag ook heerlijk rustig bij aldi/lidl geweest....iets verder doorgereden en was haast niemand te bekennen. Veel waar voor je geld !!! Aldi sud heeft helios spul en Aldi nord weco...bij lidl was het meeste te vinden...grappig hoor...al dat vuurwerk naast de koekjes

vandaag ook heerlijk rustig bij aldi/lidl geweest....iets verder doorgereden en was haast niemand te bekennen. Veel waar voor je geld !!! Aldi sud heeft helios spul en Aldi nord weco...bij lidl was het meeste te vinden...grappig hoor...al dat vuurwerk naast de koekjes

waar woon je dan want ik woon in drenthe ik ga dit jaar ook naar duitsland.:wink:

Back
Bovenaan