[8418] Maltese Tiger

Ja is gebaseerd op de paranoid en heeft een iets andere finale bijvoorbeeld. Burst en boeketgrootte waren van een beduidend groter kaliber dan NL compounds :)

Master, is dit dan gwn soort van identiek aan de Funke producten? Ik heb vorig jaar een box van Luypaers gehad met zo'n zachte burst, dat ik gelijk geen Luypaers meer durft te kopen..

Prachtig. Was dit jaar wat voorzichtig met Luypaers boxen na vorig jaar. Deze ziet er dan weer erg goed uit.

Wat een gruwelijke box is dit! Boeketten waren niet normaal groot en die shapes waren helemaal heerlijk. Deze bak blies vele Triplex blokken hier er uit. Dat doorlont systeem van Funke is echt een luxe met die stickers en direct quickmatch, maar tegelijkertijd kan je het zo ook niet vlekkeloos doorlonten als je het op de reguliere manier doet. Ook merkte ik dat er tussen de rows zelfs ook wel eens vertraging zat. Des al niettemin de beste box van de avond!

Bekijk bijlage 52449

Ik heb meerdere triplex blokken gezien van een meter of 100 en deze van jou video is zeker weten dikker.

Ik vond triplex maar matig presteren dit jaar.

Wel ga ik dan voor DE omdat je de laatste dagen semi legaal de grens over kant.

Wat een ding.

Master, is dit dan gwn soort van identiek aan de Funke producten? Ik heb vorig jaar een box van Luypaers gehad met zo'n zachte burst, dat ik gelijk geen Luypaers meer durft te kopen..

Ja had ik ook vorig jaar dat al die Luypaers bakken waren tegen gevallen, daarom de rest van de nieuwe Luypaers blokjes ook niet gekocht. Gelukkig wist ik dat deze wel net zo dik was als de Paranoid vanwege een demo filmpje uit Duitsland eerder dit jaar. Naar mijn weten ook identiek geloof ik aan de 2019 versie van de Paranoid.

Qua burst, spreiding en shapes zoveel dikker dan alle NL compounds ( inclusief Pangu, Evo etc ik heb ze allemaal wel gehad / gezien afgelopen jaren ).

@ Sirens, ja klopt die normale TXB blokken waren erg traag en saai. Die XB blokken zijn wel super en vergelijkbaar met de Funke DE blokken. Dit jaar niks anders meer voor mij dan Funke! En alleen nog maar Luypaers als het goed gepresteerd heeft.

luypaers is funke, alleen ander label, maar inderdaad lijkt het erop alsof alle producten onder het funke label net iets beter zijn.

@sirens, inderdaad veel triplex blokken vallen echt tegen en zelfs sommige nl compounds zijn veel beter. het enige waarom je nog voor triplex zou kiezen is indien de blokken 50mm kaliber hebben.

Afgelopen jaar de Maltese Tiger en de paranoid geschoten beide gruwelijke bakken. Alleen was naar mijn idee was de paranoïd iets beter uitgevoerd,

Eigenlijk moet je hier een heel negatief verhaal schrijven want dan blijft hij misschien bij de jaarwisseling van 2020 naar 2021 weer staan voor mij.

Maar serieus deze is geweldig. Ik kreeg er 2 voor de prijs van 1 tijdens de Snapte?! actie. Werelds, echt het was de topper van de avond. Deze bak laat de transbomber verbleken. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik hier 250km voor ben gaan rijden

Had je er dus 2 voor 150€?

Die salutes aan het einde komen vrij hard over. Hoe heb jij ze ervaren?

uhm, op zich wel aardige knallen maar kwamen er niet keihard bovenuit ofzo. Als je in zo een blok afsluit met salutes moeten ze er eigenlijk dik overheen gaan, maja om er nou een 50mm row in te verwerken :wink:

Vorig jaar voor de Paranoid gegaan (150,-)

Hopen dat deze aan de paranoid tipt, dan probeer ik hem met de 50% korting acties mee te nemen!

Vorig jaar voor de Paranoid gegaan (150,-)

Hopen dat deze aan de paranoid tipt, dan probeer ik hem met de 50% korting acties mee te nemen!

Detail: Luypaers en Funke gaan niet in de 50% kortingsactie mee (of de 1+1). Tenminste voorgaande jaren niet. :rolleyes:

Back
Bovenaan