[8417] Black Tiger 100sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8417
Artikelnaam: Black Tiger
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots cakebox met dikke plum mines en plum boeketten in de meest spectaculaire combinaties! Topper!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €165,00
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

luypaers_black_tiger.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Deze ook meegepakt, twijfelde tussen deze en de asiatic lion en de arabic leopard maar dit is toch wel echt een ander en vrij apart effect. Nu maar hopen dat deze in de straat net zo presteert als op film

Dat blauw is wel echt prachtig, maar dat goedkope plum effect waar elke importeur mee komt, komt nu ook wel een beetje m'n strot uit.

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een hele mooie, ondergewaardeerde box. €165 is natuurlijk veel te duur, maar met enkele acties is deze box goed te doen. Salvo/effect combinatie maken deze box echt een topper.

Ik vind dit een hele mooie, ondergewaardeerde box. €165 is natuurlijk veel te duur, maar met enkele acties is deze box goed te doen. Salvo/effect combinatie maken deze box echt een topper.

Het lijkt wel of die "plum" en die blinkers steeds feller worden. Bij de laatste paar salvo's zijn ze echt gruwelijk fel.

Deze is mij nog niet eerder opgevallen, wat een pareltje zeg! Hoe is de burst in de straat?

Top dat je deze weer onder de aandacht brengt want deze was mij ook niet eerder opgevallen. De combinatie van de plum effecten is echt prachtig. Heb dit effect nooit zo gehad de afgelopen jaren dus komt zeker op m'n lijstje te staan om bij een goede aanbieding mee te nemen (is blijkbaar al eens met 50% korting voor €82,50 te krijgen geweest).

Iemand uit de straat had deze bak, maar dit was echt de rammer van de avond. Zwaar onder de indruk, ondanks de windvlagen klapte deze er bizar op!

Vond het een dikke bak, erg van genoten! Maar net zoals eigenlijk alle cakes/boxen van Luypaers, een mindere prijs kwaliteit. Vind Luypaers toch te duur voor wat je krijgt.

Back
Bovenaan