[8416] Peruvian Jaguar

Janniekske

VWC lid
Artikelnummer: 8416
Artikelnaam: Peruvian Jaguar
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2500 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving:
100 schots cakebox die in waaiervorm dikke goudboeketten schiet in combinatie met gekleurde peonies en dahlias!

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 180,00

l_8416_PERUVIAN_JAGUAR.png

Laatst bewerkt:
Coole foto's. Kon hem vorige week ook meenemen, alleen toen was er nog geen filmpje beschikbaar. Achteraf na het zien van de productvideo het gokje best kunnen nemen!

@Kaboem25 Stook hem even ergens ver van de bewoonde wereld, erg benieuwd naar een straatfilm! :D.

Zonder gekheid, de productvideo is niet top inderdaad, dus hopelijk presteerd die in de straat nog beter.

@Kaboem25 Stook hem even ergens ver van de bewoonde wereld, erg benieuwd naar een straatfilm! :D.

Zonder gekheid, de productvideo is niet top inderdaad, dus hopelijk presteerd die in de straat nog beter.
ik ga hem in een showtje verwerken.
schietvolgorde:

fire festival
2 x wicked whistle tegelijk
pyro papel
peruvian jaguar
2 x code tegelijk
2 x snapte box tegelijk
8 x titanium salute piromax + 2x return of the phoenix

wel een bak die je met de perfecte weeromstandigheden moet schieten zodat het kruipend goud echt tot zijn recht komt :handsup:

Wat een top box is dit, wil ik zeker weer hebben. Hele dikke lancering en goede grote boeketten, goede burst en het goud tot aan de grond!

Wat een top box is dit

Zeker weten, zag er super uit. Ook van de rest van je vuurwerk van genoten, leuke verrassing dat je opeens in de straat achter mij stond te stoken :). Zelf helaas alleen wat Funke Kometenbomben en Cat1, dus dit was heel welkom, naast het vele mooie vuurwerk dat verderop werd afgeschoten.

Deze was echt nog dikker dan ik verwacht had. Het kruipende goud samen met kleuren, en die lanceringen: echt genieten! En schiet enorm breed. Kost ook wel wat (135 euro) maar was het me zeker waard!

Zal morgen de video editen

Back
Bovenaan