WINNAARS BEKEND [Vuurwerktotaal Winactie 7]. Win een Volt! Wick@ Sick Fan!

Voltbrother 1: Heb jij enig idee wanneer onze wereld zal vergaan ?
Voltbrother 2: Geen idee, maar zeer waarschijnlijk vlak na de woorden "aansteken die handel"

Broer : Check dit! Weer zo’n dikke cake die te winnen is van Vuurwerktotaal!!
Broer 2: Sick man! Die winacties zijn echt Wick@!!

Brother 1: 36 schots, wij zijn inmiddels ook al 36 broertje..
Brother 2: En moeder koopt nog steeds dezelfde kleding voor ons beiden..

Brother 1: Ik word echt helemaal gek van Marja. Gisteren weer, kom ik thuis na het werk. Zit zij weer op de bank tv te kijken. Niets geen eten klaar en ondertussen maar klagen dat ik zo laat thuis ben en waneer ik die lekkende kraan eens ga maken. Blijkt dat de hele badkamer een grote bende is en dat ze ook geen zin had in boodschappen doen. Tussen neus en lippen door wordt ook nog even verteld dat haar moeder volgende week, 2 weken lang blijft logeren en dat ze net online voor €750 euro nieuwe schoenen heeft gekocht. Als ze nou een poncho had gekocht en die achterstevoren aantrok dan had ik er ook nog wat aan, maar nee het moesten weer van die snoezige schoentjes met hoge hakken zijn. Waarschijnlijk zakt ze er meteen doorheen als ze erop gaat staan met dat figuur van haar. Als ik naar haar kijk wil ik mezelf in mn ogen prikken met een vork, man. Ik word er echt helemaal gek van!! Of vindt je dat ik me aanstel?

Brother 2: Wie is Marja?

3e inzending
ghost_rider_movie.0.jpg

Broers zitten gezellig naar ghostrider te kijken

1. Broer ik wist niet dat je mee deed in Ghost Rider? :p

2. Broer.... je bent geadopteerd...

1. Oh fu-

1. How is the firework business going for vuurwerktotaal?
***Pause for dramatic effect***
2. ..Booming.

- broer links: Hey Satuh, kijk eens dara!! Brute cake van Vuurwerktotaal!!
- broer rechts: Sick ding hoor Henk, die schieten we af in Apeldoorn!! No Surrender

-Yo Volt?!
_Wat Watt?

-Is dat jouw gekke neefje?
_Nehh, das een nieuwe Fan!

-Aaaah Wicked..
_Ja Sick!

Voltbrother 1: Donker hier, doet je zaklamp het niet?
Voltbrother 2:Nee heb perrongelijk een duitse zaklamp gepakt, zat een nein volt batterij in.

Back
Bovenaan