[8413] Eurasian Lynx 25sh

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 8413
Artikelnaam: Eurasian Lynx
Bruto Gewicht: … kg
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 schots cake gevuld met rode glitters gecombineerd met goud!
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €45.-
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com
8413_EURASIAN_LYNX-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had meer verwacht vanwege het formaat en het feit dat het 30mm tubes zijn. Was niet slecht, maar gooide ook geen hoge ogen.

Helemaal mee eens, wanneer je dit formaat ziet verwacht je er veel meer van, deed echt onder aan menig Thor/Zena cake.

Die rode strobes zijn prachtig en de afwisseling in effectcombinatie met die strobe maakt hem tot een prima dikke cake!

Deze gaat hoog op de lijst hoor. Vooral de eerste paar shoten vind ik heel mooi, het blauwe met rose blink vind ik 1 van de mooiste combi die er is.

Volgens mij zaten de tubes wel goed, maar de lontjes verkeerd als je snapt wat ik bedoel.

00000
00000
00000
00000
00000

Normaal steek je deze zeg maar linksbovenaan, gaat de hele eerste rij af van links naar rechts, tweede rij van rechts naar links enz. Maar jouw versie heeft bijvoorbeeld 2x dat mooie blauw/rode shot achter elkaar. Dat zou dus betekenen dat hij bij jou van boven naar beneden gaat en zo langzaam aan naar rechts. Vatten jullie hem nog? :D Maandagochtend exemplaar iig.

Vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had meer verwacht vanwege het formaat en het feit dat het 30mm tubes zijn. Was niet slecht, maar gooide ook geen hoge ogen.

Dat gevoel had ik dit jaar ook. Was zeker niet slecht, maar sommige 25 mm cakes knalde deze cake er wel uit. Al met al voor €25 gekocht dus ik klaag niet teveel. Vooral combinatie rood met blauw (eerste 5 schoten) zijn zeer mooi.

Back
Bovenaan