[8411] Mexican Jaguar 144sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8411
Artikelnaam: Mexican Jaguar 144sh
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1994,4 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: 144 schots cakebox met Brocade Crown, Golden Willow, Flower Crown en verschillende kleuren!
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: ... sec
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: €165,00
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

luypaers_mexican_jaguar.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij een vrij standaard cakeboxje, slappe burst.
Hoop dat de Asiatic Cheetah beter knalt...

Asiatic Cheetah is 30mm en deze 25mm. Dus er zal wel degelijk verschil zijn in de burst.

Verder vind ik dit toch wel de geinige bak met veel salvo's.

Bekijk het filmpje van RaideR goed. Klapt niet te hoog, prima tempo, diversiteit en kleuren zijn dik in orde.

nu in de actie voor 125 laten liggen of meenemen?

Ik zou lekker wachten op de verdubbelaar, dan heb je 2 Luypaers boxen voor de prijs van 1. Al is dat natuurlijk wel een gok die je neemt omdat je niet zeker weet of die actie er weer komt en of deze bak er nog is. Maar Zena kennende komt die actie er sowieso rond Black Friday of ergens in december met sinterklaas oid.

Ik zou lekker wachten op de verdubbelaar, dan heb je 2 Luypaers boxen voor de prijs van 1. Al is dat natuurlijk wel een gok die je neemt omdat je niet zeker weet of die actie er weer komt en of deze bak er nog is. Maar Zena kennende komt die actie er sowieso rond Black Friday of ergens in december met sinterklaas oid.

ik zie dat die trouwens voor 115 is maar als ik dit filmpje zie is dat toch geen geld?

ik zie dat die trouwens voor 115 is maar als ik dit filmpje zie is dat toch geen geld?

Dan is er ook niks om over te twijfelen toch? Ben het wel met Bonzo eens dat het vrij weinig zin heeft om te vragen wie wat waard vind. Vooral als je dan vervolgens in discussie over die mening gaat. Je kan beter zelf wat punten bedenken wat je van waarde vind en wat je er vervolgens dan voor wilt betalen.

Back
Bovenaan