[8406] Costa Rican Cougar 144sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8406
Artikelnaam: Costa Rican Cougar 144sh
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1994,4 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: 144 schots cakebox met blinkers, peonies en dahlia's in verschillende kleuren en Titanium Bursts!
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: ... sec
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: €165,00
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

luypaers_costa_rican_cougar.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Meeste cakeboxen zijn toch 30mm, snap niet waarom men bij Zena / Funke / Luypaers voor een kleiner kaliber gaat.
2kg kruit verdeeld over 144 schoten is toch weinig kruit per tube, kan niet veel harder of breder klappen dan een Zena Cakebox.
Deze zou ik niet blind kopen.

Meeste cakeboxen zijn toch 30mm, snap niet waarom men bij Zena / Funke / Luypaers voor een kleiner kaliber gaat.
2kg kruit verdeeld over 144 schoten is toch weinig kruit per tube, kan niet veel harder of breder klappen dan een Zena Cakebox.

je bent lekker positief he ? :wink: maar ieder zijn ding hoor. Op zich kan je met een 25mm ook erg mooie effecten krigen. Zeker als je kwaliteit kruit en dergelijk goed is. Ben benieuwd naar het eerste filmpje, die zullen binnenkort ongetwijfeld wel weer verschijnen....

Kijk in het topic van de Sunda Clouded Leopard, daar staat een filmpje waar die een tijd terug is afgestoken. Toch geen verkeerde box voor een 25mm. Denk dat de Luypaers boxen wel goed uit de verf gaan komen, ook erg benieuwd naar de filmpjes komende periode!

Persoonlijk vind ik de Zena Cakebox helemaal niet verkeerd. Zo klein zijn de boeketten van de Zena Cakebox nou ook weer niet. Dus zal wel goed zitten met deze box.

Ik ben juist we fan van van de 144s 1” blokjes denk aan de transbomber bijvoorbeeld of rumble in the jungle. Is toch nog 14 gram per tube en vergeet niet dat we jaren terug met max 15 gram per tube zaten en dat ook in 30mm tube. Als je dan toch voor maximale burst gaat en een hoge snelheid icm met top kwaliteir grondstoffen heb je gewoon een dikke bak.

Zodat ze met aanbiedingen kunnen werken om het uiteindelijk voor redelijke prijzen aan te kunnen bieden.

Oh waren aanbiedingsprijzen lager dan dit, mag ook wel, en dan nog, wat vragen ze er dan voor? €100 zal het nooit opeens wezen, terwijl het qua marges incl BE verkopersregels best zou kunnen. Bah, 't is daar niet meer als vroeger, verre van. Cashcows.

Oh waren aanbiedingsprijzen lager dan dit, mag ook wel, en dan nog, wat vragen ze er dan voor? €100 zal het nooit opeens wezen, terwijl het qua marges incl BE verkopersregels best zou kunnen. Bah, 't is daar niet meer als vroeger, verre van. Cashcows.

Deze box wordt gewoon voor €100,- aangeboden hoor. Nogal voorbarige en onnodige conclusies dus.

De Sunda Clouded Leopard was toen in de aanbieding voor €85,-. Met zulke producten moet je gewoon de juiste aanbiedingen of acties afwachten, want die zijn er genoeg. € 165,- is zeker hoog al zal niemand dat er ooit voor hebben betaald. Gezien er standaard 25% korting vanaf gaat. :wink:

De Sunda Clouded Leopard was toen in de aanbieding voor €85,-. Met zulke producten moet je gewoon de juiste aanbiedingen of acties afwachten, want die zijn er genoeg. € 165,- is zeker hoog al zal niemand dat er ooit voor hebben betaald. Gezien er standaard 25% korting vanaf gaat. :wink:

Standaard in de megastores ja, in Baarle is dat 10% en enkel als je lid bent van de LVC.

je bent lekker positief he ? :wink: maar ieder zijn ding hoor. Op zich kan je met een 25mm ook erg mooie effecten krigen. Zeker als je kwaliteit kruit en dergelijk goed is. Ben benieuwd naar het eerste filmpje, die zullen binnenkort ongetwijfeld wel weer verschijnen....

Ik ben ook wel benieuwd hoor, heb alleen graag veel kruit per tube. :D

Back
Bovenaan