[8238] 3" Colour Conics - Cat. 1

Had een project met een stuk of 50, wat een gekrakel heerlijk!
Blij zijn met dat het er is en verder niet teveel slapende honden etc...:handsup:

Op duur, variatie, grote van uitwerkingen en kwaliteit wonnen deze fonteinen het van alle andere Cat 1 spullen. Helaas heb ik maar 1 doosje kunnen krijgen.

Helaas niet kunnen krijgen, maar verwacht hier veel films hehe. Zien er in ieder geval prima uit en hopelijk dit jaar wel verkrijgbaar, leuk voor tussendoor.

Deze waren geweldig, beste categorie 1 fonteintjes wat ik heb gezien! Lange duur, mooie pauze, twee effecten en volle en harde crackling! Geweldig!

Deze in meervoud kunnen krijgen, voot cat 1 begrippen echt heel erg goed, normaal ben ik niet zo van de cat 1 maar als deze volgend jaar weer te koop is, komt deze toch weer als meervoud terug als tussen stook materiaal

IMG_20201231_184417.jpg

Hier 2 kleine projecten van gemaakt. Nog even de video editen en dan upload ik die ook. Goed gelukt, voor cat 1 echt dikke prima!

Goede fonteinen! wat me opviel is dat er bijzonder veel verschil in kwaliteit zit.. De een heeft een kneiterharde knetter waar de ander wel de vonken heeft maar geen knetter. De een komt 3 tot 4 meter hoog en de ander stopt op 2 meter...

Goede fonteinen! wat me opviel is dat er bijzonder veel verschil in kwaliteit zit.. De een heeft een kneiterharde knetter waar de ander wel de vonken heeft maar geen knetter. De een komt 3 tot 4 meter hoog en de ander stopt op 2 meter...

Zitten ook 4 verschillende effecten in een doosje, inderdaad verschil in crackling, kleur en hoogte.

Prachtig spul dit zeg, beste cat1 fontein die wij hadden. Knap dat ze dit onder cat1 weten te maken. Moeten er dit jaar zeker weer bij komen.

Deze fonteinen waren echt de beste van de avond.
Super harde crackeling, de fontein ging ook nog redelijk hoog.

echt top spul, leuk om in de vooravond te stoken.
als ik ze volgende jaar tegen kom, mogen ze weer mee :)

Dit zijn denk ik wel de beste Cat. 1 fonteinen op de markt. Deze kwamen nog aardig hoog en de crackling was zeer goed.

Ik heb echt enorm genoten van deze geweldige fonteinen en durf wel te zeggen dat dit veruit de beste Cat. 1 fonteinen zijn die ik in actie heb gezien. De goud en zilver fonteinen komen niet heel hoog, maar zijn wel van erg goede kwaliteit en het crackling effect is simpelweg geniaal. Wat ook een groot pluspunt is, is dat er verschillende crackling effecten zijn gebruikt. Al viel me wel op dat er in het ene doosje wel 4 varianten zitten en dat er bij het andere doosje soms een paar dezelfde inzitten. Alle 4 zijn ze stuk voor stuk goed, dus dat mocht de pret niet drukken. De weersomstandigheden waren dan ook wel ideaal voor dergelijke fonteinen en later op de avond heb ik ook een verhoging van 1,5 meter gebruikt waardoor het crackling effect meer ruimte had om naar beneden te vallen en dat was nog indrukwekkender. Per 4 tegelijk ontstaat er echt een muur van crackling en dat uit zeer kleine vulkaantjes. In de straat meerdere vragen/opmerkingen gehad of dat echt cat. 1 vuurwerk was en waar ik dat dan heb gekocht. Hoop ze volgende jaarwisseling weer in actie te mogen zien. Top spul.

Screenshot_20210102-212508_Video Player.jpg

Screenshot_20210102-212622_Video Player.jpg

Screenshot_20210102-212653_Video Player.jpg

Screenshot_20210102-212802_Video Player.jpg

Back
Bovenaan