7 Steps

Ik schrok gisteren gewoon van het effect. Een topper van een cake is dit geweest. De boeketten waren nu nog niet eens de helft en de burst ook niet, ik baalde er zelfs een beetje van. Erg jammer. Topper af.

heel jammer dit want deze cake was er bij mij elk jaar bij!
nu zal ik hem zeker laten staan!

op film vind ik hem helemaal niet zo heel slecht maar ik neem het graag aan van jullie en laat deze lkkr staan.

Ik heb al enkele jaren de 7 steps altijd een top cake geweest.
Vorig jaar was hij al een stuk minder,viel mij toen al tegen.
Erg jammer,laten we hopen dat hardix hier iets mee doet.

Ik had hem vorig jaar voor het eerst...en ook voor het laatst.
Hij viel mij enorm tegen, de effecten vond ik nou niet bepaald groot te noemen en de burstknallen stelden ook niet veel voor.
Bovendien klopte er ook niks van de volgorde waarin hij zou moeten schieten.
Hij schoot eerst 1, toen 2, toen 3 en vervolgens alles non-stop achter elkaar. Geen 7-steps te bekennen dus :sad:
Maar goed, dat kan een productiefout zijn en zoiets kan gebeuren, maar zoals ik al zei vond ik de effecten aan de kleine kant en niet zo overtuigend als je mag verwachten voor dat geld.
De 7 Steps was bij mij dan ook de tegenvaller van de avond.

Het zal ongetwijfeld een topcake zijn geweest, afgaande op de eerdere ervaringen van anderen, maar blijkbaar is er iets in negatieve zin aan de cake veranderd, wat heel jammer is.
Want de schietvolgorde is toch prachtig bedacht, zie je niet zo vaak.

Net zoals Seahorse hoop ik ook dat de mensen bij Hardix deze cake weer nieuwe energie inblazen, zodat het weer een echte topper wordt.

Ik waardeer het altijd als er positief of negetief commentaar wordt gegeven op een product.
Hier leren wij van en wij kunnen er ook op inspelen als het moet.

Maar in dit geval snap ik het niet zo goed. Wij hebben namelijk met de show de 7steps van 2008 geschoten...
Dat is dus de zelfde 7steps die in alle demo's van 2008 werden geschoten en waar mensen eind 2008 en begin 2009 nog WEL enthousiast over waren.
Was de cake toen dan ook al minder goed, of kan het zo zijn dat de "beleving" dit jaar wat anders was?? Misschien de verwachtingen hoog???

Ik vind het dus erg lastig om dit commentaar serieus te beoordelen.
Ik hou de cake vanaf nu wel scherp in de gaten, want ik wil natuurlijk niet dat de kwaliteit achteruit gaat. Want ik weet als geen ander dat het namelijk WEL mogelijk is dat de kwaliteit van een cake door de jaren heen minder kan worden.

Ik zie graag reacties tegemoed van mensen die hem in 2008 hebben afgeschoten. Waarschijnlijk moet hij toen dan ook al minder zijn geweest als het verhaal klopt.

Groeten Roderick

Laatst bewerkt:
De 7 Steps heb ik alleen in 2007 (introductiejaar?) gekocht, toen was die goed; mooi tempo, opbouwend aantal schoten en grote boeketten.

Vorig jaar hebben de Museumdudes deze cake naar volle tevredenheid gestookt. De volgorde was in orde, net als de effecten zelf. Hij staat bij ons dus nog steeds hoog aangeschreven, net als de Overblast (zijn kleine broertje, zoals we dat altijd zeggen).

Cameo

Ik vond hem met oud en nieuw nog steeds oke. Ik zag hem een straat verder en dacht dat het een profblok was. Toen we er naartoe liepen bleek het de 7 Steps te zijn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals beloofd is hier het filmpje van de vernieuwde 7 steps. Het concept van de 7 steps is niet veranderd, echter de effecten en burst zijn wel duidelijk verbeterd. Oordeel zelf.

Ik heb geprobeerd een leuk filmpje eromheen te maken, ik moest echter wel wat improviseren om het effect te krijgen wat ik graag wilde :D (ik had helaas geen automatisch draaiplateau) Na het bekijken van het filmpje zul je wel begrijpen waar ik het over heb.

Enjoy en probeer de 7 steps zelf gewoon ook eens om een nog beter oordeel te kunnen doen over de cake :wink:

Een hele goede film Rob. De 7 Steps is weer in ere hersteld. Zo hoort deze cake te zijn. Zelf had ik 3 jaar geleden een karton van deze cakes, alleen was er maar 1 die goed ging (helaas).

Een hele goede film Rob. De 7 Steps is weer in ere hersteld. Zo hoort deze cake te zijn. Zelf had ik 3 jaar geleden een karton van deze cakes, alleen was er maar 1 die goed ging (helaas).

Helemaal mee eens Ruben; Roderick heeft de kritieken ook zeer serieus genomen en hier het nodige mee gedaan, met een positief resultaat, zodat deze topper een topper blijft. Ik heb hem overigens nog wat tips meegeven, dus misschien zit er nog een kleine verrassing aan te komen.

Erg goed en leuk filmpje Rob, bedankt.
De 7 steps op jouw filmpje is weer de oude zoals hij was.
Met name de burst is weer helemaal terug, het minpuntje van de 2009 versie.
Hulde aan Roderick en de Chinese fabrikant.
Deze cake is voor mij (samen met de Outblast) nog steeds de beste van Hardix.

Nieuw label voor de 7 Steps;

4246_7steps.jpg

:bye:

Deze is ook weer geschoten op de demo. De verbeterde in ere herstelde versie dus :D. Hij zag er weer heerlijk uit hoor!

Back
Bovenaan