7 Steps

Zeker een absolute aanrader Fred, ik heb hem ook gekocht en goud blijft toch wel een favoriet onder de mensen. Bij het eerste boeket hoorde je al de "ooh's" en "aah's", maar zelf weet je dan dat hij nog opbouwt tot die 7 schoten, dat is echt een lucht vol goud, prachtig!

De richtprijs is dus €52,50 in 2007, deze vind ik het zeker waard, je krijgt er een prachtig gevulde lucht voor terug, je steelt zeker even de show hiermee. :)

Ik vind hem prachtig maar erg duur hij past niet in mijn budget maar als dat wel zo was moest ik er nog goed over nadenken 52,50 voor 28 shots is wel duur maar dan heb je ook wat.

Ja liever die 500 grammers van 30-40 euro. Met 65 en 49,95 en 52,50 gaat het hard ja inderdaad :bye:

Je hebt volkomen gelijk, prijzen liggen voor sommige 500 grammers heel erg hoog.
Maar deze cake verdient het om gekocht te worden.
Ik vindt het een ongelooflijk goede en aparte cake.
Duur ok, maar ik heb het er graag voor over.
Het is 1 van mijn persoonlijke topfavorieten

:bye:

de prijs is best hoog maar als je kijkt naar de shots wel 28 shots 52,50 is duur maar wat er uit die cake komt zo zeg prachtig. De cake duurt bijna 1 minuut dus dan valt de prijs wel weer mee 1,87 per shot maar ongeveer een euro per seconden wat bij de meeste cakes zo is. Het past niet in mijn budget maar het is wel een TOPPER ! :cool:

volgens mij is deze cake "one of a kind" oftewel enig in zijn soort...of zit ik ernaast medefreaks?

de opbouw van deze cake van 1 tot 7 shots tegelijk in de fantastische kleur goud....of kent iemand een look-a-like?

nog even een update / toevoeging / betoogje:

ik wil hierbij pleiten voor een variant met een hele lichte blue-twinkling toevoeging door het goud heen.

Laatst bewerkt:
qua vorm en opbouwend aantal shots komt de tracer uit de first class collection van hardix ook aardig in de buurt (gaat overigens uit de collectie) http://www.vuurwerk-filmpjes.nl/firstclass/2292 Tracer_600.wmv

maar laten we ontopic blijven (al ben ik zelf eigenlijk veroorzaker van dit noodzakelijk kwaad haha)
neem van mij aan dat de 7 steps uniek in zn soort is, gewoon een keer proberen en je zult versteld staan. toen ik em voor het eerst zag kon ik bijna niet geloven dat het legaal vuurwerk was.

Laatst bewerkt:
Hij is echt prachtig inderdaad, 2 jaar geleden gehad, met veel wind, en regen, maar ondanks dat toch een topper. Overweeg om hem weer te halen.

Wat moet ik hier nog over zeggen. De Titanium 7 steps is uniek. En een topper. Dat mag gezegd worden. De effecten, de opbouw, de prijs... Het maakt allemaal bij elkaar een geweldige batterij die niet gemist mag worden in iedere collectie. Een opbouw naar een gewelige climax. Een goed gevulde lucht is gegarandeerd met deze batterij. Deze batterij gaat hier de lucht vullen!

Na oud en nieuw een foto + ervaring.

Bij harry's vuurwerkhal kost hij dit jaar met een tegoedbon die je krijgt als vaste klant nog maar 40 euro. Mooi prijsje voor deze supercake:D

heb er afgelopen jaar ook een paar van aan geschaft
echt een prachtige cake.
Dit word en is een standaartje voor mij met oud en nieuw.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze cake voor het eerst mogen afsteken.
Ik was bij de demo van Hardix zelf al onder de indruk van deze cake maar daar schoten ze er wel 3 tegelijk.
Ik had er nu één en mensen van een geweldige cake is dit zeg.
Die moet je echt live meemaken.
Schiet 7 salvo,s met een oplopend aantal schoten per salvo (1,2,3,4,5,6,7).
Een harde burst welke door het oplopend aantal schoten steeds heftiger wordt.
En het effect is prachtig om te zien: mooie willows in goud.
Een absolute aanrader.

hoi moontan ik ben van plan 3 * 7 steps te halen of 3 * outblast wat is aan te raden groet fascinating

hoi moontan ik ben van plan 3 * 7 steps te halen of 3 * outblast wat is aan te raden groet fascinating

Ik zou dan voor de Outblast gaan omdat de Outblast stukken goedkoper is.
Beide cake,s schieten salvo,s, de 7 steps is een steps cake met salvo,s in goud.
De Outblast schiet salvo,s in een snel tempo in diverse kleuren.
Ik vind de 7 steps mooier, alleen veel duurder dan de Outblast.

nu hoor ik net in de chat dat de 7 steps dit jaar erg tegen valt!
nou gerwin je heb vast en zeker een filmpje er van;)
alvast bedankt

Back
Bovenaan