7 Steps

Artikelnummer: 4246
Artikelnaam: 7Steps
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 420 gram
Aantal Schoten: 28 schoten
Effectomschrijving: een 28 shots cake, brocade crown tail to brocade crown
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 52,50
Kartoninhoud: 3/1

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.

Hardix Demo 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4246_7steps.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kost bij mijn verkooppunt 49,95
Net te veel eigenlijk, twijfelgeval of ik hem haal, hij is namelijk wel gek.

Laatst bewerkt:
Kost bij mijn verkoop 49,95
Net te veel eigenlijk, twijfelgeval of ik hem haal, hij is namelijk wel gek.

Hoe bedoel je "mijn" verkoop?
Ik vind het een echt vette pot wat je niet veel ziet met dit effect. Tenminste niet bij het regulere vuurwerk wat in NL verkocht wordt.

Laatst bewerkt:
Dat is wel erg voorbarig.

Maar goed, is een mooie pot vind ik zelf. Maar net als vele andere potten van boven de 200 gram (net) te duur voor het product. Maar ja, zei al in ander topic dat ik hem dan in de voorverkoop had moeten nemen, dan was die een stuk goedkoper.

Lol de wind heeft er zoveel grip op dat de cameraman steeds moet bijsturen om de effecten te volgen. Mijn complimenten aan de cameraman:wink:
Mooie pot, zeker een aanrader lijkt mij zo.
Maakt je collectie nét even dat netter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje demo 2007:
7 Steps

Geweldige cake is dit, erg goede gouden effecten die lekker blijven hangen.
Het oplopende tempo van deze cake maakt hem tot een topper in mijn ogen.
Op een gegeven moment gaat hij zo snel dat je alleen nog maar goud ziet hehe:)

Deze komt er bij mij wel in dit jaar en anders volgend jaar:)

2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de 7 steps in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Wat vinden jullie van deze cake?
:bye:

Laatst bewerkt:
Viel mij in 2006 al direct op, maar de films die ik van diverse leden her en der langs heb zien komen druipte een lichte teleurstelling af. Beetje Savant verhaal van Mike om zo maar te zeggen, op het demo filmpje zag het er super uit, maar de filmpjes van oud en nieuw met dit product vielen dan weer tegen.

In die zin weet ik niet wat ik hier nu van mag verwachten. In eerste instantie heb ik wel het idee dat de cake qua opbouw en goud effecten mij aanspreekt, maar de recensies van diverse gebruikers, de verschillende filmpjes etc maken mij aan het twijfelen.

Opvallend: bij deze pot stijgt de prijs weer slechts 2,50 euro waar ik eerder had verwacht dat het 5 euro zou gaan worden.

Deze cake vind ik echt waanzinnig, wat een klapper man. Naast een oplopend aantal schoten per salvo klappen er ook nog eens kwalitatief zeer mooie gouden willows uit, ieder salvo dan ook steeds heftiger en voller.

Voor de liefhebbers van goud is dit een duidelijke must have, ook geheid geliefd bij de omstanders. De prijs van €52,50 vind ik meer dan redelijk, kwaliteit is zeer goed.

Had hem niet besteld omdat het bij veel wind geen ene *** meer voorsteld. Nu de verwachtingen goed zijn koop ik hem denk ik in de losse verkoop er nog bij.

Ik heb deze cake voor het eerst mogen afsteken.
Ik was bij de demo van Hardix zelf al onder de indruk van deze cake maar daar schoten ze er wel 3 tegelijk.
Ik had er nu één en mensen van een geweldige cake is dit zeg.
Die moet je echt live meemaken.
Schiet 7 salvo,s met een oplopend aantal schoten per salvo (1,2,3,4,5,6,7).
Een harde burst welke door het oplopend aantal schoten steeds heftiger wordt.
En het effect is prachtig om te zien: mooie willows in goud.
Een absolute aanrader.

Back
Bovenaan