6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Wat ik nou niet snap he. Je kan wel x aantal kilometers naar Geel rijden voor die show, maar maximaal 10 km om kan dan niet om gewoon even te gaan kijken of de winkel toevallig open is.

Ga gewoon uit van het feit dat de winkel gesloten is, ga gewoon kijken. Is de winkel dicht, dan heb je pech. Is de winkel open, dan noem je het een meevaller. Mijn tip: zie mijn forumonderschrift.

Wat is nou eigenlijk het probleem?

geen probleem, maar het leek me wel handig om te weten of de winkel nou open was.
ik probeer gewoon zo goed mogelijk voor bereid te zijn :p,
ik ben niet zo'n ''ik zie wel type''

Laatst bewerkt:
Zeer zonde om dit te moeten lezen.
Het wordt ons lastiger en lastiger gemaakt helaas.
En dan al helemaal voor de mensen die dit proberen mogelijk te maken.

Over een 10 tal jaren denk ik dat plezier hebben onder het strafrecht gaat vallen.
Je ziet steeds meer en meer gezeik en protest komen als er ergens het woordje vuurwerk valt.

Ik ben zelf ook bezig om iets leuks in Nederland op te zetten en heb al diverse sponsors,Echter is het niet normaal hoeveel moeite je moet doen om sommige dingen te weten te komen of geregeld te krijgen.
Moe word je ervan!!!

worden er totaal geen shells geschoten,ook niet in kleiner formaat ( 3,4 en 5 inch ).
zou zonde zijn,de meeste freaks kijken toch uit naar de GEELSE KANAALFEESTEN

Dat is wel gezegd ja. Zie ook post #80 in dit zelfde topic met daarin de volgende tekst:

"Bericht van Heartworm op FPM.

Dit nieuws is bekend gemaakt op de Zena Mei-meeting.

Het zal een show zijn die voornamelijk op de kade zich afspeelt, dus geen joepsters van bommen meer vanaf het achtergelegen veld.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots zo hebben we daar vernomen.

Het zal een dikke show worden zoals je die van Zena mag verwachten waren de woorden tijdens de Mei-meeting.
Er zullen zeker een flinke hoeveelheid cakes en single-shots de lucht ingaan.

Er mag gewoon niet meer worden geschoten vanaf het achtergelegen veld. Dat is de reden zo heb ik begrepen."

Met dank aan Thunderking en Heartworm voor het eerdere posten. De post vind je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...aalfeesten-(B)&p=579426&viewfull=1#post579426

worden er totaal geen shells geschoten,ook niet in kleiner formaat ( 3,4 en 5 inch ).
zou zonde zijn,de meeste freaks kijken toch uit naar de GEELSE KANAALFEESTEN

Met professionele kaarsen kom je ook aan mooie effecten, je hebt niet altijd bommen nodig voor een mooie show.
En er zullen waarschijnlijk ook 2'' blokjes worden ingezet.
Show gemaakt door Rob Bakker, zal vast wel mooi worden.

nog 2 weken en er is nog steeds geen duidelijkheid. :bonk:
dit is wel heel erg jammer,ik denk dat 2012 dan echt de boeken in gaat als einde vuurwerkshow in Geel.
of kan ik het hotel nog boeken? het kan nog :p

Over een 10 tal jaren denk ik dat plezier hebben onder het strafrecht gaat vallen.
Je ziet steeds meer en meer gezeik en protest komen als er ergens het woordje vuurwerk valt.

Ik ben zelf ook bezig om iets leuks in Nederland op te zetten en heb al diverse sponsors,Echter is het niet normaal hoeveel moeite je moet doen om sommige dingen te weten te komen of geregeld te krijgen.
Moe word je ervan!!!

Welkom in het land waar je veel mag. Maar veel mogen betekend wel veel controle. En veel betalen...
Dit land staat in de top 3 minst prive.. van je huis die je verlaat tot je mobieltje. Alles word bijgehouden. Overal camera's. Maar als je fiets gestolen word door een dader kunnen ze niks met de beelden omdat de dader ook rechten heeft !?
Binnenkort betalen we om te ademen ! En ga zo maar door.

Nog 12 dagen de tijd dan.
Als er duidelijkheid is zal het hier vast snel gepost hebben.
Als er geen duidelijkheid is heeft posten geen zin omdat er dan toch alleen maar verwarring bestaat.
Stelletje stresskippen hier altijd haha.

tja stresskippen,ik moet wel meer dan 2,5 uur rijden.
geen probleem hoor maar ik heb geen zin om na 23:00 uur weer terug te rijden.
dus wil graag een hotel boeken maar gaat nu wel heel lastig worden zo.

Ja daar heb je gelijk in oerendhard, was ook niet beledigend bedoelt.
Wilde ermee aangeven dat ik denk dat zena/original het gelijk aan zal geven als er duidelijkheid is.
Er zal nu dus een andere partij nog mee bezig zijn, waterg vervelend is voor zowel de schieter als de toeschouwers.

toch 23.00 meende ergens iets te lezen van 22.00

edit: hier dus:

Programma Kanaalfeesten 2013:
Za: 9u30 Start Motorrit/treffen tvv "Kinder******fonds"
Za: 12u00 Opening Kermis
Za: Waterski initiatie
Za: 18u00 Waterski Stuntshow
Za: 21u00 "Mega Kanaalfejesje" tent edition
Za: Aqua Party "open air" DJ Cobra
Za: 22u00 Groots "Original vuurwerkshow"

Zo: Opening kermis en markt
Zo: 11u00 European cup waterski racing: "Euro Race Geel 2013