gizmo75
VWC lid
Wacht even, je zegt dat het 00.07 uur is en de actie is afgelopen en dat er nog 4 bonnen over zijn. Maar toch zeg je tegen de twijfelaars om die bonnen te kopen. Hoe kun je iets kopen als er iets is afgelopen dan en hoezo zou je misschien gematst worden door Wim bij het kopen van die laatste bonnen, heb je dan extra privileges bij het kopen van de laatste bonnen of iets dergelijks ?
Geen idee, maar je kon ze vannacht nog "gewoon" via de site kopen en betalen. Ze werden niet om klokslag 00.00u automatisch van de site gehaald, geblokkeerd, onzichtbaar gemaakt, etc. Oftewel: als je nog twijfelde dan kon je in ieder geval nog proberen er 1 te kopen en wie weet misschien matste Wim je dan wel ondanks dat de actie al was afgelopen. Dat bedoelde ik dus met matsen.
Grappig dat je dan denkt aan extra privileges o.i.d. Bedoel je zoiets als "de laatste bos, wie maakt me los voor de helft van de prijs"? In ieder geval bedoelde ik dat er helemaal niet mee hoor! Maar wie weet, leuke hint voor een volgende actie?

Overigens staan ze er nu ook nog in...