50% korting vuurwerk shop leiden

Wacht even, je zegt dat het 00.07 uur is en de actie is afgelopen en dat er nog 4 bonnen over zijn. Maar toch zeg je tegen de twijfelaars om die bonnen te kopen. Hoe kun je iets kopen als er iets is afgelopen dan en hoezo zou je misschien gematst worden door Wim bij het kopen van die laatste bonnen, heb je dan extra privileges bij het kopen van de laatste bonnen of iets dergelijks ?

Geen idee, maar je kon ze vannacht nog "gewoon" via de site kopen en betalen. Ze werden niet om klokslag 00.00u automatisch van de site gehaald, geblokkeerd, onzichtbaar gemaakt, etc. Oftewel: als je nog twijfelde dan kon je in ieder geval nog proberen er 1 te kopen en wie weet misschien matste Wim je dan wel ondanks dat de actie al was afgelopen. Dat bedoelde ik dus met matsen.

Grappig dat je dan denkt aan extra privileges o.i.d. Bedoel je zoiets als "de laatste bos, wie maakt me los voor de helft van de prijs"? In ieder geval bedoelde ik dat er helemaal niet mee hoor! Maar wie weet, leuke hint voor een volgende actie? :)

Overigens staan ze er nu ook nog in... :wink:

@torr: Hij bedoelt probably dat je hem nog kan kopen terwijl het geen Mei meer is :)

Dus geen extra's ofzo, gewoon matsen in de zin van 'de actie is afgelopen, maar je kan toch nog ff de laatste paar kopen'...

Edit: vergeet ik weer te kijken of er nog een pagina erna komt...

Ik heb me code binnen:D Bedankt voor het mede mogelijk maken van deze geweldige actie en dat we die kunnen gebruiken bij zo'n top-assortiment!

als je een code heb gekocht, dan heb ik voor 200+ maar ik hoef niks extra's te betalen ? of moet ik dat ter plekke in de winkel betalen?

EDIT: is al recht gezet :)

Laatst bewerkt:
je koopt €100 en krijgt €200. en als je iets meer besteed dan moet je daarvoor betalen. het is niet moeilijk toch.

Als dit niet werd aangegeven:wink:
maar is inmiddels al opgelost

Ik snap nu wat je bedoeld. Mocht je boven de kosten uitgaan en betalen in de webwinkel met een code dan geeft hij niet automatisch aan of je nog moet bijbetalen. Wim zal deze bestellingen invoeren en dan zal het verschil verrekend worden.

Groet Dim

Hallo Wim,

Ik heb net mn eerste bestelling geplaatst. Echter is dit maar een klein deel van de waarde die ik kan bestellen. Is er ergens de mogelijkheid om te kijken hoeveel saldo je nog op je code hebt staan?

Groeten

Hallo Wim,

Ik heb net mn eerste bestelling geplaatst. Echter is dit maar een klein deel van de waarde die ik kan bestellen. Is er ergens de mogelijkheid om te kijken hoeveel saldo je nog op je code hebt staan?

Groeten

Totaal aantal van je bonnen - je bestelling doen, en voila daar zie je hoeveel je over heb :p

Voor de eigenaren van kortingsbonnen die nog niet op de hoogte zijn:

Vuurwerk4all heeft een speciale bonnensite ingericht waar je jouw actie bonnen bestellingen kunt plaatsen. Je bereikt deze bonnensite via de algemene URL http://www.vuurwerk4all.nl en klikt op Vuurwerk4all Actie Bonnen Site of rechtstreeks via http://www.vip4all.nl

Voor meer uitleg over de opsplitsing van de sites zie de post van Wim van Vuurwerk4all onder http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=376819&postcount=244

Back
Bovenaan