50% korting vuurwerk shop leiden

nou jongens ik heb toch nog maar een bonnetje erbij genomen :D ben er nu al weg van deze actie! en wim , zou jij mij een persoonlijk bericht willen sturen over het buurt assortiment, ik wil gewoon 1 complete bestelling maken binnekort, en die er eventueel los bij bestellen, maar dan gewoon in 1 geheel als dit mogelijk is, valt dit te regelen?

Mvg koen.

Ik neem aan dat dat kan, als je voor minstens 200,- aan niet-actie artikelen besteld (als je 1 bon hebt)

@tigerhead: Tot einde van de maand, of eerder, als de bonnen op zijn.

Loopt deze actie tot het einde van deze maand of tot alle bonnen zijn verkocht, ik wil namelijk graag 1 of meerdere bonnen aanschaffen alleen zit ik deze maand financieel heel erg krap.

Ik zou op deze vraag nog wel graag een antwoordt willen hebben indien mogelijk :rolleyes:

Ik zou dat ook willen, het is nogal ver rijden voor mij. Maar deze actie is de moeite waard daarvoor. Het zou daarom fijn zijn, indien mogelijk, dat de overgebleven bonnen gewoon door verkocht zouden kunnen worden tot de voorraad strekt.

Het is niet voor niets een maandactie, als deze bonnen nog doorlopen, wat hebben die volgende acties dan nog voor zin?
Een gegeven paard niet in de bek kijken!

Hi Wim,

Allereerst: gefeliciteerd met de nieuwe locatie en deze top actie! Ik heb de afgelopen weken de voorgaande posts gevolgd, maar raak toch het spoor een beetje bijster. Dus nog maar even een samenvatting zoals ik het nu denk te begrijpen:

- Je koopt deze maand de actiecodes
- Jullie maken die aan op de site zodat je je bestelling ermee kan betalen
- Bestellen en betalen kan over geheel 2011 (tot 20-12)
- Je kunt dus nu nog even wachten met bestellen en betalen totdat bijv. de nieuwe producten er zijn
- Er zijn echter op=op producten die je beter nu al kunt bestellen
- Stel dat je dit doet blijft er dan een tegoed over ofzo?
- Of dien je de complete bestelling van € 200,00, € 400,00, etc. in 1x te doen?

Ik hoor graag of bovenstaande klopt en ben benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen. Ik zie je reactie wel verschijnen, alvast bedankt!

Alleen nu betalen leverd dit enorm grote voordeel op... Anders hadden die 100 codetjes al weggeweest.

Ligt eraan wat je bedoelt: in de beginpost (en hierboven) staat inderdaad dat je de nu direct de codes koopt en betaalt. Dat vind ik niet meer dan logisch. In dezelfde beginpost staat vervolgens ook dat de codes het hele jaar te gebruiken zijn wat te halen valt uit de zin:

Wanneer je hem verzilvert kun je dus zelf bepalen.

Maar goed, laat Wim even antwoorden zou ik zeggen.

Hi Wim,

Allereerst: gefeliciteerd met de nieuwe locatie en deze top actie! Ik heb de afgelopen weken de voorgaande posts gevolgd, maar raak toch het spoor een beetje bijster. Dus nog maar even een samenvatting zoals ik het nu denk te begrijpen:

- Je koopt deze maand de actiecodes
- Jullie maken die aan op de site zodat je je bestelling ermee kan betalen
- Bestellen en betalen kan over geheel 2011 (tot 20-12)
- Je kunt dus nu nog even wachten met bestellen en betalen totdat bijv. de nieuwe producten er zijn
- Er zijn echter op=op producten die je beter nu al kunt bestellen
- Stel dat je dit doet blijft er dan een tegoed over ofzo?
- Of dien je de complete bestelling van € 200,00, € 400,00, etc. in 1x te doen?

Ik hoor graag of bovenstaande klopt en ben benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen. Ik zie je reactie wel verschijnen, alvast bedankt!

Inderdaad het is zo jij weet wat je kan besteden en wij weten dat ook.
Je bestellingen worden hier aan je actiecode geniet en zodra je aan je tax zit hoor je dat vanzelf.

Ga je er overheen ja dan moet je bijbetalen maar dat is ook logisch.

Hou er wel rekening mee dat je met een actie code geen dingen kan kopen die in een nieuwe maand actie staan.

Gr Wim

nou snap ik t ook niet meer...
Resumee: ik kan nu niet 5 bonnen bestellen en eind november mijn bestelling in elkaar zetten met spullen uit het gehele assortiment?

nou snap ik t ook niet meer...
Resumee: ik kan nu niet 5 bonnen bestellen en eind november mijn bestelling in elkaar zetten met spullen uit het gehele assortiment?

ja je kunt nu wel 5 bonnen bestellen en dan heb je 1000 euro tegoed...
wanneer je dat besteed moet je zelf weten...je kunt het alleen niet gebruiken om volgende maandacties te kopen en ook niet bij de producten waar dit aangegeven staat (de kopjes populair en rubro extra op de site)

Ik heb ook 2 bonnen besteld! Ondanks dat het een aardig eindje voor me rijden is kon ik het niet laten om gebruik te maken van deze 'vroege-vogel-actie'.

Hi Wim,

Is het een idee om ook een uitleverpunt voor het midden en/of oosten van het land op te tuigen? Ergens in Utrecht en/of Arnhem ofzo... :D

Weet zeker dat er voldoende interesse is, alleen is de afstand voor een aantal van ons wat groot...

Gr. gizmo75

Leiden is voor mij om de hoek, dus ik heb op de valreep toch ook maar een code gekocht. Vorig jaar nog zitten twijfelen om hier langs te komen, maar dit jaar dus een zekerheidje.

Back
Bovenaan