50% korting vuurwerk shop leiden

Ha, nog maar 13 bonnen en ongeveer 24u te gaan. Het lijkt erop dat je ze alle 100 kwijt gaat raken Wim. Dat is een mooie beloning voor deze top actie en uiteraard een lekkere start voor de nieuwe locatie!

en ze staan er nu nog steeds alle 13 :P dus ben benieuwd! ik vind zelf 5 bonnen wel genoeg, wil wel meer, maar wil ook nog buiten de coders om het buurt assortiment en wat event cakes bestellen! en dat gaat niet met de bonnen!
toch ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor acties er nog komen gaan? ik had wat gelezen over een karton verkoop ofzo, word daar al meer over bekent gemaakt? en komt de JULI aanbieding straks online na 1 juni?

grtz .

kijk het is verdomde jammer dat ik in braband tegen limburg aan woon!
dus tever!
heb er over na gedacht om tog bonnen te bestellen!
maar tog besloten dat het echt tever is in de laatste 3 dagen van het jaar!
Verder een geweldige actie!
als er een in mijn buurd zat wist ik het wel!!

en komt de JULI aanbieding straks online na 1 juni?

Dat lijkt me toch voor de hand liggend toch, maar ik denk dat jij je afvraagd of de juli actie al in juni op de site komt te staan. Dat lijkt mij sterk, of het moet echt eind juni zijn.

toch ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor acties er nog komen gaan? ik had wat gelezen over een karton verkoop ofzo, word daar al meer over bekent gemaakt? en komt de JULI aanbieding straks online na 1 juni?

En vergeet niet dat je de maandacties niet met de kortingsbonnen kunt bestellen...

PS: nog 13 bonnen te gaan, sla je slag nu het nog kan! En nee, ik heb geen aandelen Vuurwerk4all... :p

EDIT: nog 12!

@ Torr, ja dat is wat ik bedoel, aangezien de maand juni ook al aangegeven staat in mei, ben ik benieuwd of juli dan aangegeven word in juni! snappie:D

en @ Gizmo, daarom koop ik ook geen extra bonnen, aangezien ik benieuwd ben wat er nog gaat komen :D

gr koen.

PS: nog 13 bonnen te gaan, sla je slag nu het nog kan! En nee, ik heb geen aandelen Vuurwerk4all... :p

EDIT: nog 12!

Haha jammer genoeg niet denk ik, zullen we hem vragen of hij interesse heeft in een beursgang :p

Gisteren twee bonnen besteld en vandaag mijn bestelling gedaan, zo wat in het vat zit verzuurd niet toch :wink:
En dit is mijn vrouw in december alweer vergeten, dus heb ik extra vuurwerk :blink:

jah toch moest wel, me vuurwerkhart kon anders het probleem echt niet verwerken denk ik :p
maar heb het wel netjes gehouden.. 1 bonnetje voor mij :-)

Dus nu SHOPPEN :p

Pff kon het ook weer niet laten.Toch nog maar een extra bon er bij gekocht.Vuurwerk zit nou eenmaal in je bloed haha.:D

heb uit betrouwbare bronnen gehoord...................................

dat ene jappy-b ook maar een bonnetje heeft gehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Kheb er 1 besteld :D kwam er vandaag achter:D gelukkig wil me pa rijden dus ik betaal d benzine, maar dan ben ik nog 80 euro goedkoper uit :D ik ben blij :D

1 juni 00.07u en dus is de Maand Aanbieding Mei afgelopen. En er zijn nog maar 4 bonnen over... Ik denk een geweldig resultaat Wim! En voor de twijfelaars: nu meteen nog even die laatste kopen en wie weet matst Wim je nog even...:)

1 juni 00.07u en dus is de Maand Aanbieding Mei afgelopen. En er zijn nog maar 4 bonnen over... Ik denk een geweldig resultaat Wim! En voor de twijfelaars: nu meteen nog even die laatste kopen en wie weet matst Wim je nog even...:)

Wacht even, je zegt dat het 00.07 uur is en de actie is afgelopen en dat er nog 4 bonnen over zijn. Maar toch zeg je tegen de twijfelaars om die bonnen te kopen. Hoe kun je iets kopen als er iets is afgelopen dan en hoezo zou je misschien gematst worden door Wim bij het kopen van die laatste bonnen, heb je dan extra privileges bij het kopen van de laatste bonnen of iets dergelijks ?

Back
Bovenaan