Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als ik mei aanbieding in mijn winkelwagen leg en wil afrekenen staat er dat ik een dag moet kiezen om op te halen ???
Goed dat jullie de mens zelf de code laten verzilveren op het moment dat hun het willen!
Maar ik heb ook enkele artikelen gezien waar geen prijs bij staat, hoe kan ik die dan kopen, moet ik dan wachten tot de prijs er staat of..?
Ik wil je vanuit deze positie dan ook van harte bedanken!
Zaterdag avond gaan Jupilerfreak en ik naar Leiderdorp om daar de andere locatie eens te bekijken! Heb er nu al zin in!
Groet
Erg leuke foto's Wim, de Small Bee's zijn erg fel. Wel leuke stukjes vuurwerk dus!
Vorig jaar een aantal doosje aan het Vuurwerkmuseum gedoneerd.
Mooi om die gevulde bunkerfoto's te zien!
Wim tot over een paar weken, dan komen we weereens buurten!
Groet Dim
wat een toffe actie, ik woon namelijk niet om de hoek, 55km van leiden vandaan!
maar deze actie kon ik niet laten schieten, dus heb net 3 codes besteld!!
Groetjes k0enn
Leuk dat je een reactie terug geeft, een aantal dingen zijn mij dus nog niet helemaal duidelijk.
wat er nu op de website staat, kun je dat al bestellen? of moet je wachten tot 1 oktober,, wat kun je wel en niet bestellen, ik las hier ergens dat het buurt assortiment niet besteld kon worden, terwijl ik die erg graag wil!
hoe gaat het verder in zijn werk, ik zie geen inlog gegevens op de site ofzo waar ik mijn eigen lijstje of bestelling bij kan houden, sorry voor de vragen hoor maar ben gewoon nieuwsgierig!
Mvg koen.
Jammer dat je de andere artikelen van Rubro ook niet met actiecode kan kopen :(
(eventcakes)
Nog 64 codes over btw, en nu nog 1tje minder![]()
Ha die Chris
Ja sommige producten hebben zo een lage marge dat het gewoon niet te doen is zonder er geld op toe te leggen.
Dus die producten hebben we dan ook er uit gehaald.
gr wim