50% korting vuurwerk shop leiden

als ik mei aanbieding in mijn winkelwagen leg en wil afrekenen staat er dat ik een dag moet kiezen om op te halen ???

als ik mei aanbieding in mijn winkelwagen leg en wil afrekenen staat er dat ik een dag moet kiezen om op te halen ???

Dat is niet van toepassing op de actiecode maar die dingen staan nu eenmaal in de webwinkel de dag van afhalen is alleen van toepassing wanneer je met je coede gaat bestellen.

gr wim

Goed dat jullie de mens zelf de code laten verzilveren op het moment dat hun het willen!

Maar ik heb ook enkele artikelen gezien waar geen prijs bij staat, hoe kan ik die dan kopen, moet ik dan wachten tot de prijs er staat of..?

Hai
Waar geen rpijs bij staat kun je nog niet bestellen want die prijzen zijn bij ons nog niet bekend.
Als het goed is krijg ik frits en arja volgende week op bezoek en waarschijnlijk ook de prijzen dus die publiceer ik dan direct bij de artikelen.

gr wim

Wim super dat je zo'n actie mogelijk maakt
Tel uit je winst mensen!

Laatst bewerkt:
Ik wil je vanuit deze positie dan ook van harte bedanken!

Zaterdag avond gaan Jupilerfreak en ik naar Leiderdorp om daar de andere locatie eens te bekijken! Heb er nu al zin in!

Groet

Hai Die Dim
Zat ff in me archief hier wat fotos van die kleine dingen waar ik het over had en nog wat extra fotos, Moet toch wat doen he tijdens het koffie drinken ha ha

Gr Wim

Small Bee
smallbee.jpg

Star Kids
StarKids.jpg

Toll Bienne
TollBiene.jpg

Vuur Ringen
VuurRingen.jpg

Filmpje Vuur ringen

En hieronder nog wat Diverse Foto's
al001.jpg

b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

b4.jpg

b5.jpg

b6.jpg

b7.jpg

b8.jpg

b9.jpg

bonfire.jpg

kanon.jpg

Erg leuke foto's Wim, de Small Bee's zijn erg fel. Wel leuke stukjes vuurwerk dus!
Vorig jaar een aantal doosje aan het Vuurwerkmuseum gedoneerd.

Mooi om die gevulde bunkerfoto's te zien!

Wim tot over een paar weken, dan komen we weereens buurten!

Groet Dim

Erg leuke foto's Wim, de Small Bee's zijn erg fel. Wel leuke stukjes vuurwerk dus!
Vorig jaar een aantal doosje aan het Vuurwerkmuseum gedoneerd.

Mooi om die gevulde bunkerfoto's te zien!

Wim tot over een paar weken, dan komen we weereens buurten!

Groet Dim

Ha die Dim
Ja ik weet het, het is aansteken en hup weg is ie voor dat je ziet waar die gebleven is ha ha.

En je bent weer welkom hoor vinden we altijd gezellig.

gr wim

wat een toffe actie, ik woon namelijk niet om de hoek, 55km van leiden vandaan!
maar deze actie kon ik niet laten schieten, dus heb net 3 codes besteld!!

Groetjes k0enn

wat een toffe actie, ik woon namelijk niet om de hoek, 55km van leiden vandaan!
maar deze actie kon ik niet laten schieten, dus heb net 3 codes besteld!!

Groetjes k0enn

Hallo Koen
Ik zag ze voorbij komen.
Morgen ben ik na 12e weer op de winkel en ga ik je codes aanmaken en toemailen.

gr wim :)

Leuk dat je een reactie terug geeft, een aantal dingen zijn mij dus nog niet helemaal duidelijk.
wat er nu op de website staat, kun je dat al bestellen? of moet je wachten tot 1 oktober,, wat kun je wel en niet bestellen, ik las hier ergens dat het buurt assortiment niet besteld kon worden, terwijl ik die erg graag wil!
hoe gaat het verder in zijn werk, ik zie geen inlog gegevens op de site ofzo waar ik mijn eigen lijstje of bestelling bij kan houden, sorry voor de vragen hoor maar ben gewoon nieuwsgierig!

Mvg koen.

@koenn, het buurt ass , kan je inderdaad niet bestellen met je actie code ! staat ook op de site. als je mazzl hebt kan Wim miss wel wat voor je beteken.

en over je 2de vraag.
Volgens mij moet je de code pas invullen , als je klaar bent met bestellen. Dus niet van tevoren inloggen ofzo.

sorry als ik het fout heb. :p

Klopt heb al besteld bij vuurwerk4all. Code invullen is pas bij betalen. Alles met een prijs kan al besteld worden. Nieuwe producten zonder prijs komen binnenkort online!

Groet Dim

Leuk dat je een reactie terug geeft, een aantal dingen zijn mij dus nog niet helemaal duidelijk.
wat er nu op de website staat, kun je dat al bestellen? of moet je wachten tot 1 oktober,, wat kun je wel en niet bestellen, ik las hier ergens dat het buurt assortiment niet besteld kon worden, terwijl ik die erg graag wil!
hoe gaat het verder in zijn werk, ik zie geen inlog gegevens op de site ofzo waar ik mijn eigen lijstje of bestelling bij kan houden, sorry voor de vragen hoor maar ben gewoon nieuwsgierig!

Mvg koen.

Hallo Koen
Wat er nu op de site staat kan je al bestellen.
Producten waar de prijzen niet bij staan daar hebben wij nog geen prijs van.
Ook voor de op = op geldt zoals het is zodra die producten op 0 staan zijn ze ook echt op.

Sommige producten zijn niet met de actiecode te bestellen, dit omdat van een aantal producten de marge dusdanig is dat als we die met de actiecode verkopen wij er geld bij toe moeten leggen.

Maar het is dus gewoon zo dat onze webshop het gehele jaar open is.
Binnen kort komt er nog wel een nieuwe actie met de karton verkoop.

Deze is echt voor de grootverbruikers en zitten dus ook leuke kortingen op, je krijgt dan de doos geleverd zoals wij hem krijgen van de fabrikant.
Wij pakken hem dus niet uit, eventuele stalen kooien moet je dan ook zelf verwijderen uit de verpakkingen.

Echter staat wel iedere actie los van elkaar dus je kan niet met de ene actie producten van een andere actie bestellen.

Hoop dat het een en ander zo duidelijk is.
Je mag ook altijd bellen hoor naar de winkel in leiden, wij zijn daar het gehele jaar.

gr wim :bye:

Jammer dat je de andere artikelen van Rubro ook niet met actiecode kan kopen :(
(eventcakes)

Nog 64 codes over btw, en nu nog 1tje minder :)

Jammer dat je de andere artikelen van Rubro ook niet met actiecode kan kopen :(
(eventcakes)

Nog 64 codes over btw, en nu nog 1tje minder :)

Ha die Chris
Ja sommige producten hebben zo een lage marge dat het gewoon niet te doen is zonder er geld op toe te leggen.
Dus die producten hebben we dan ook er uit gehaald.

gr wim

Een geweldige actie, 50% korting! Jullie hebben een leuk assortiment. Had er ook graag marijn in willen zien, maar je kunt niet alles hebben:)

Jammer dat deze actie( voor mij jammer dan..) rond deze tijd is. Ik had liever pas vuurwerk investeringen gedaan rond september.

Ha die Chris
Ja sommige producten hebben zo een lage marge dat het gewoon niet te doen is zonder er geld op toe te leggen.
Dus die producten hebben we dan ook er uit gehaald.

gr wim

Ok, ik dacht dat het alleen het buurtassortiment was ;)

Genoeg om uit te kiezen though, zo'n ruim assortiment heb ik nog niet eerder gezien :)

Loopt deze actie tot het einde van deze maand of tot alle bonnen zijn verkocht, ik wil namelijk graag 1 of meerdere bonnen aanschaffen alleen zit ik deze maand financieel heel erg krap.

nou jongens ik heb toch nog maar een bonnetje erbij genomen :D ben er nu al weg van deze actie! en wim , zou jij mij een persoonlijk bericht willen sturen over het buurt assortiment, ik wil gewoon 1 complete bestelling maken binnekort, en die er eventueel los bij bestellen, maar dan gewoon in 1 geheel als dit mogelijk is, valt dit te regelen?

Mvg koen.

Back
Bovenaan