50% korting vuurwerk shop leiden

Wim, ze zitten niet alleen in België, maar bieden ook hun top vuurwerk in Nederland aan onder de naam Zena. Zena en Original is eigenlijk 1 pot nat.
Verder top actie, wens je veel succes!

Hai Denjo
Ok dat wist ik niet maar bedankt voor het antwoord dan weten we dat ook weer.

gr wim

Wim, het voeren van de volledige bon fireworks collectie geld toch ook voor de voorbestellingen? De producten die er nu op staan van andere importeurs kunnen gewoon wel besteld worden toch aan het eind van jaar?

Wanneer komt het jou een keer uit om naar de andere locatie te komen? ben benieuwd hoe het daar is!

Fijn weekend nog even!

groet Dim

Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
Ik denk dat je te maken hebt met iemand met relatief klein budget.
Je hebt ergens wel een punt hoor, maar mijn vermoeden is dat Sander voor iets meer potten zal willen gaan in plaats van de iets duurdere.

Je leest mijn gedachten!.

En dan even een zin uit mijn eerdere bericht :rolleyes:

Of men neemt de goedkopere cakes en kan dan 2x zoveel bestellen.

Wim, het voeren van de volledige bon fireworks collectie geld toch ook voor de voorbestellingen? De producten die er nu op staan van andere importeurs kunnen gewoon wel besteld worden toch aan het eind van jaar?

Wanneer komt het jou een keer uit om naar de andere locatie te komen? ben benieuwd hoe het daar is!

Fijn weekend nog even!

groet Dim

Hallo Dim
Het geld voor alles op de site de bonfire is een vaste collectie.
De artikelen die alleen voorverkoop zijn staat het bij en de voorverkoop van die betreffende artikelen stopt op 20-12-2011.

Dus met de actiecode kan alles gekocht worden wil je producten die alleen voorverkoop zijn dan dien je die voor 20-12-2011 te bestellen.

gr wim

Wat een actie zeg, Wim! Ik krijg de neiging om gelijk ook maar zo'n bon te scoren :P
(maar 175,- vond ik al best veel aan vuurwerk, vorig jaar was het maar 75 :P)

Wat een actie zeg, Wim! Ik krijg de neiging om gelijk ook maar zo'n bon te scoren :P
(maar 175,- vond ik al best veel aan vuurwerk, vorig jaar was het maar 75 :P)

Dan moet je het gewoon doen want nu krijg je de kans om voor hetzelfde bedrag ( dus wat je vorig jaar hebst uitgegeven ) , twee keer zoveel vuurwerk aan te schaffen :wink:

Bonnetje is besteld, mooie actie hoor! Bovendien ben ik de eerste vuurwerkuitgave van dit jaar straks toch al weer vergeten :p

Dan moet je het gewoon doen want nu krijg je de kans om voor hetzelfde bedrag ( dus wat je vorig jaar hebst uitgegeven ) , twee keer zoveel vuurwerk aan te schaffen :wink:

heb al bij V4All voor 175 besteed bedoelde ik, dit jaar :)
en krijg nog voor 40 euro vuurwerkmunten.
275 vind ik iets té veel... :sad:

Pff met die aanpassingen / uitbreidingen iedere keer.... Maar 3 codes extra gekocht. Moet nu wel een leuke collectie kunnen kopen bij Wim.

Is van Rubro (The Big Shot) Grote single shot niet iets?

Groet Dim

Laatst bewerkt:
het is dat leiden net wat te ver voor mij weg ligt....anders had ik zeker wel een aantal bonnen al in mijn bezit gehad hoor :D
ik moet toegeven dat dit een beste topactie is zeg!

jullie hebben geluk dat leiden verweg is voor mij anders had ik al die codes al opgekocht:bonk: hele goede actie om de winkel goed op de kaart te zetten

jullie hebben geluk dat leiden verweg is voor mij anders had ik al die codes al opgekocht:bonk: hele goede actie om de winkel goed op de kaart te zetten

Ik wil je vanuit deze positie dan ook van harte bedanken!

Zaterdag avond gaan Jupilerfreak en ik naar Leiderdorp om daar de andere locatie eens te bekijken! Heb er nu al zin in!

Groet

Hm, 50% korting heb ik elders nog nooit weten te ritselen.
Geweldige aktie dus! Bravo, daar trek je klanten mee!
Vakantiegeld komt net op tijd binnen, dus ik doe een keertje mee met een paar bonnetjes.
Ben benieuwd of jullie de service van 123 kunnen evenaren, Wim!

PS. Ik lees op de site dat het Buurtassortiment buiten deze aanbieding valt.
Begrijpelijk, maar jammer, haha!

Hm, 50% korting heb ik elders nog nooit weten te ritselen.
Geweldige aktie dus! Bravo, daar trek je klanten mee!
Vakantiegeld komt net op tijd binnen, dus ik doe een keertje mee met een paar bonnetjes.
Ben benieuwd of jullie de service van 123 kunnen evenaren, Wim!

PS. Ik lees op de site dat het Buurtassortiment buiten deze aanbieding valt.
Begrijpelijk, maar jammer, haha!

Ik begrijp je punt. De service van Gerrit is inderdaad fantastisch.Ook ik ben daar al een aantal jaren vaste klant. Maar tot u toe kan ik alleen nog maar lovend zijn over Wim. Email gestuurd met een vraag, binnen 10 minuten antwoord. Codes besteld, zelfde avond nog email met bevestiging.

Hij is volgens mij op dit moment de enige winkel die het hele jaar acties voert, waarvoor hulde. Ondanks dat ik Wim nog niet persoonlijk ontmoet heb, ben ik vol vertrouwen. Wim komt op mij over als iemand met een grote passie voor vuurwerk. Ik denk dat hij het nog wel eens erg druk kan krijgen aan het eind van het jaar.

Goed dat jullie de mens zelf de code laten verzilveren op het moment dat hun het willen!

Maar ik heb ook enkele artikelen gezien waar geen prijs bij staat, hoe kan ik die dan kopen, moet ik dan wachten tot de prijs er staat of..?

Goed dat jullie de mens zelf de code laten verzilveren op het moment dat hun het willen!

Maar ik heb ook enkele artikelen gezien waar geen prijs bij staat, hoe kan ik die dan kopen, moet ik dan wachten tot de prijs er staat of..?

Tegen de tijd dat je kan bestellen staan die prijzen wel online.:wink:

Back
Bovenaan