4EVER - 4 x 25 schots

Ik vind het toch allemaal vrij amateuristisch overkomen Katan. Mensen zijn bereid een product van je te kopen terwijl de concurentie moordend is en er is geen normaal beeldmateriaal of verkoopkanaal te vinden. Ik loop al wat jaren mee in zowel profshows als de verkoop zelf en wil graag dingen zien en uitproberen en zo ook deze cakebox maar dit is tamelijk onmogelijk. Ik zit op een kaart van jullie site te kijken van dealers maar dan kan je hem weer niet los aanschaffen. Dan toch maar de zenabox, alle event boxen en de garden of eden proberen dit jaar.

Ik vind het toch allemaal vrij amateuristisch overkomen Katan. Mensen zijn bereid een product van je te kopen terwijl de concurentie moordend is en er is geen normaal beeldmateriaal of verkoopkanaal te vinden. Ik loop al wat jaren mee in zowel profshows als de verkoop zelf en wil graag dingen zien en uitproberen en zo ook deze cakebox maar dit is tamelijk onmogelijk. Ik zit op een kaart van jullie site te kijken van dealers maar dan kan je hem weer niet los aanschaffen. Dan toch maar de zenabox, alle event boxen en de garden of eden proberen dit jaar.

Amateuristisch ? ik vind het juist professioneel , hun komen niet met ( China films ) op de markt, want daar schiet niemand wat mee op. Zowel de consument als Katan heeft geen baat bij dat soort films lijkt mij.
En het voorkomt ook veel teleurstelling mocht de cake daadwerkelijk tegen vallen , en we krijgen ook niet van die discussies a la rubro enzo.

Gr stefan :-)

Hij bedoelt meer te zeggen. Wat heb je eraan om een cake te promoten als je hem vervolgens bijna nergens kan aanschaffen.

Deze cake is bij bijna alle dealers te koop of geweest.
Bij onze winkel in ulft zit deze niet in het vaste assortiment.

Wanneer alle dealers voldoende binnen hebben en niet gaan bijorderen zal deze cake in Ulft te koop zijn.

Nog een belangrijk punt omtrent deze cake,het is NIET de bedoeling om deze cake in welke vorm dan ook aan elkaar te koppelen.
Deze manier van koppelen is ten strengste verboden,op de bovenzijde van de cake staat ook vermeld NOOIT DE TWEE LONTEN AAN ELKAAR KOPPELEN.

Het aanbieden van koppelcake in welke vorm dan ook is per 20-12-2012 door het ministerie verboden.

@ 500 gram

Staat er op welke cake welk effect heeft? Dat zou wel handig zijn, ik heb afgaand op het filmpje wel een afsteek volgorde in gedachten...

Wil ik ook wel graag weten, zou zelf graag de crosette cake als eerste zien, dan de knal/crackling zodat deze wat beter overloopt, dan de skies of gold en als laatste dat peony ding (sneller leeg).

Nog een belangrijk punt omtrent deze cake,het is NIET de bedoeling om deze cake in welke vorm dan ook aan elkaar te koppelen.
Deze manier van koppelen is ten strengste verboden,op de bovenzijde van de cake staat ook vermeld NOOIT DE TWEE LONTEN AAN ELKAAR KOPPELEN.

Het aanbieden van koppelcake in welke vorm dan ook is per 20-12-2012 door het ministerie verboden.

Huh!? welke cake ik dacht toch echt net gelezen te hebben dat dit cakeS zijn die onder geen beding één cake mogen worden:rolleyes:

Wat ik doe is het volgende. Wanneer ik een doorlont bak verkoop dan meld ik er nadrukkelijk bij dat het een doos is die "meerdere" cakes bevat en dat het raadzaam is om vroeg in de avond het pakket te openen en goed kijken hoe het eruit ziet. Je zegt eigelijk niets maar je vestigd de aandacht op het product.

Woensdag demo van Katan zelf, lijkt me dat ze hem daar wel zullen schieten.
Zal wel proberen het op film te zetten, al zal de kwaliteit wel niet heel bijzonder zijn (Galaxy S2)

Nog niet geschoten? Jammer, dan maar hopen op nog beelden of gewoon wachten tot de 31e. Erg benieuwd hoe hij er uit ziet.

Nog niet geschoten? Jammer, dan maar hopen op nog beelden of gewoon wachten tot de 31e. Erg benieuwd hoe hij er uit ziet.

Volgens leden van FPM is hij wel geschoten, en om hun worden te geloven, verwacht de niet te veel van, dat het erg tegen viel, helaaa geen film.

Back
Bovenaan