De 4Ever heeft de mazzel bij mij dat ik vrijwel 100% de Skies of Gold wil en MOET hebben

Briljante cake!
Ik dus 27,50€ uitgeven aan de Skies, gelukkig zit deze cake ook in een assortiment. En kan ik dus 27,50€ weg schrijven van de prijs. Ik moet dus 41,50€ betalen voor de rest.
De Salute cake is niet heel speciaal, sterker nog vin hem wat simpeltjes. Maar zo in combo met crackling wel net even anders dan de std salute cake's. Ik koop toch al een berg25Sh knalcakes die gemiddeld 12,50€ kosten oid.. Eentje minder kopen en daar deze salute cake voor in de plaats.
Blijft er 29€ over voor een crossette cake, en een simpel effecten cake..
En hier kom ik in de problemen. Als de cake puur crossette was dan was het een no Brainer! Nu verpesten die laatste shot (oa) een beetje de cake..
Maar ok, er zijn toch geen leuke crossette cakes te vinden. Dan maar geen Crossing Crossette dit jaar. Zit namelijk ook crackling in :(... Waarde? Tja 12,50€ zou ik hem zeker mee kunnen nemen. Zeker niet voor 12u maar voor in de lange vooravond zekergoed weg te stoken. Dan blijft er 16,50€ voor een redelijke ram bak...
prijs is goed te doen voor die cake, effecten lijken nog wel van een lekker formaat en er zit zeker wel geweld in. Er zijn betere cakes in die prijs klasse, maar ook een heleboel mindere...
Ik bekijk deze cake dus NIET als een doorlont combinatie, ik lont liever zelf door met mijn eigen gekozen cakes. Ik bekijk dit dus als assortiment. En het voordeel van een assortiment moet bij mij de prijs zijn danwel het extratje...
Het Extratje in deze is dus de crossette cake voor 12,50€ en de peony ram bak voor 16,50€... Ik twijfel of dat echt niet beter gevonden kan worden. Ik moet mijzelf dus nog overtuigen!.. Dat ga ik ook zeker doen en zeker op zoek naar alternatieve of ik niet beter zelf deze cakes samen kan stellen.
Maar ik ben niet geheel negatief, de skies of gold, Cake C in deze is werkelijk briljant. De Salute Cake vrij degelijk en ietwat speciaal dankzijn de crackling, zeker een aanwinst op de ABC kanlcakes voor die 12,50€.. andere 2 twijfel ik over.. Maar hij staat dik aangestreept en kom er zeker een paar keer op terug!