4EVER - 4 x 25 schots

:idea:kan me nog een heel mooi 500gram pakket herinneren met noname cakes met een te mooie prijs toen. was ook allemaal niet wat beloofd werd. leert men hier nou niet van? of hebben ze er gewoon lak aan daar lijkt het meer op:bonk:

idd dit is voor mij dus ook de reden dat ik daar noooit meer wat ga bestellen !!!

Ja denk je dus mooi een goede 10KG aan kruit te krijgen blijkt het 'maar' 6,5KG te zijn.
Je kan als importeur toch niet zoveel minder leveren dan je aan de klant verkoopt ?

Prijstechnisch is die op deze manier ook minder interessant dan de importeur deed voorkomen, een 275 Grammer voor 17,50 Euro is geen unicum

Zou wat zijn pakken melk in de supermarkt waar 2L op staat en als je het na gaat meten er maar 1.4L inzit.

Hopelijk komen de heren van Katan nog met een reactie ..

4everq.jpg

Het is toch al vrij lang duidelijk dat Skies of Gold onderdeel van deze box is?
Skies of Gold heeft op de webshop van winkels die Katan verkopen zelf al een kruitgewicht van 363gram.
Kom je toch nooit uit op een 2kg totaal?

Skies of Gold heeft op de webshop van winkels die Katan verkopen zelf al een kruitgewicht van 363gram.

Als je uitgaat van de Skies of Gold 370 Gram + 3 x 450 grammer was je ook nog hoger uitgekomen.
Heb niemand gehoord over 275 Grammers ..

Het zou om een special edition gaan. Maar iedereen maakt dus even duidelijk dat er een extreem verschil is en dat wat er gezegd is 2000gram een enorme leugen is. Was het 1890gram hmm ok dan waren we stil.

Ik verdedig Katan hierin ook niet trouwens hoor, ik heb persoonlijk geen folders gezien waarin staat dat het om 2kilo kruit gaat dus ik weet ook niet in hoeverre hier sprake is van eventuele misleiding ofzo.
Misschien dat 1 van de heren duidelijkheid kan/wil geven al lijkt het me dat die de komende paar dagen vrij druk zijn.
Moet morgen zelf bij Katan Ulft mn bestelling ophalen (waar deze box geen onderdeel van is trouwens) en als ik iemand zie zal ik proberen te vragen hoe het zit.

In de startpost en op de foto in de startpost staat duidelijk dat er 2kg sas in zou zitten en ik denk dat veel mensen deze doos dan ook aangeschaft hebben met de verwachting vier 500grammers tegen een mooie prijs te kunnen scoren.Dat blijkt nu dus niet het geval te zijn en tevens werden de cakes niet als box maar als losse cakes aangeboden.Dus kan goed begrijpen dat veel mensen zich nu bekocht voelen.

Ook ik heb deze cakes met deze gedachte aangeschaft maar ik wacht nog even af hoe deze in de straat presteert misschien blijkt het wel een topcake te zijn en heb ik met de €69 euro die ik ervoor betaald heb echt een koopje gemaakt.Het kruitgewicht zegt niet alles maar kan heel goed begrijpen dat mensen hier pissed of zijn

Schandalig dit zeg! Pure misleiding.
Zoals al gezegd, een supermarkt zou zichzelf in de broek schijten mocht iets dergelijks gebeuren en een full refund zou dan ook zeker geen vreemde zaak zijn. Ik heb er zelf maar 1 pakket thuis van maar voel me ook flink genaaid...

Schandalig dit zeg! Pure misleiding.
Zoals al gezegd, een supermarkt zou zichzelf in de broek schijten mocht iets dergelijks gebeuren en een full refund zou dan ook zeker geen vreemde zaak zijn. Ik heb er zelf maar 1 pakket thuis van maar voel me ook flink genaaid...

Helemaal mee eens. Heb er hier ook 1 staan, dacht 4 500grammers te hebben gekocht, niet dus...Hopen dat ze toch nog een beetje presteren met O&N

Tja, er werd idd duidelijk geadverteerd dat het hier om 2 kilo kruit zou gaan. Ook ik heb deze aangeschaft omdat ik er vanuit ging dat het zo zou zijn. kom op zeg, een cake met dat aantal shots en slechts 273 gram kan niet echt veel zijn. Sorry Katan, wederom een slechte zet. Aantal jaren geleden heb ik mij ook al laten verleiden tot het kopen van jullie 'No name' cakes. Ook allemaal salute cakes die in een rap tempo weg waren. Neen, dit is de laatste jaar dat ik iets van Katan koop. Ben hier klaar mee!

Ben er vanmiddag geweest, helaas niemand buiten normaal winkelpersoneel gezien dus niet kunnen vragen.

Hoop berichten(begrijpelijk) over het aantal NEM maar heeft iemand al een pot getest ? Mischien zijn het wel toppers, aantal kruit zegt niet altijd wat. Ik ga vanaaf naar orthen om 2 sets te halen.

Hoop berichten(begrijpelijk) over het aantal NEM maar heeft iemand al een pot getest ? Mischien zijn het wel toppers, aantal kruit zegt niet altijd wat. Ik ga vanaaf naar orthen om 2 sets te halen.

Het kruit zegt inderdaad ook niet alles en als deze straks heel prestreerd en velen van ons blij en opgelucht zijn, dan zal je nog steeds personen hebben die blijven klagen ook al vonden ze hem fantastisch. Ik heb deze cake zelf wel mogen aanschouwen ( weliswaar een filmpje ) en vond het een uitermate mooie cake. Natuurlijk begrijp ik jullie frustraties over het feit dat er in de openingspost een kruitgewicht staat vermeld van 2000 gram en ik ben degene die deze heeft aangemaakt en heb vandaag op mijn verjaardag me rot lopen zoeken naar de papieren met de productinfo er op maar heb hem niet een twee drie kunnen vinden want het is heel goed mogelijk dat ik een fout heb gemaakt met het aanmaken van het topic.
Dat sommigen van jullie lichtelijk teleurgesteld zijn kan ik begrijpen maar om zo hard uit te halen, zonder deze cake te hebben gezien, naar een importeur vind ik ronduit schandalig en belachelijk. Daarbij komt nog het feit dat er leden zijn die hier met een advocaat dreigen mij helemaal niet zint, heb je ergens problemen mee dan benader je katan zelf en ga je dat niet hier uitvechten. je ongenoegen uiten kan ik best begrijpen, mits hij gerond is maar het oproepen van steun van leden voor een gezamelijke advocaat gaan wij hier absoluut niet accepteren en bij herhaling zullen er dan ook zeer zeker consequenties volgen.

Nog even ter goede orde : ik verdedig hier niet Katan vuurwerk maar grijp in omdat sommigen van jullie te fel reageren. Jongens : wacht deze cake gewoon af en wees na het zien er van dan ook eerlijk en zet dat dan hier neer op een normale manier !

Om er dan maar gegrond commentaar van te maken :

2 en een halve minuut, dus neem er even de tijd voor ( mij te lang ).
Zoals te zien hebben de effecten uiteraard te lijden onder de huidige windomstandigheden maar de laatste cakes schoten amper de lucht in en gingen over de grond.
De effecten zelf zijn niet echt groot en ook de burstknallen zijn niet hard, zijn leuke cakes voor in de vooravond maar totaal niet spectaculair voor na 00:00 uur.
Kun je beter naar een buurtassortiment kijken of een zena cakebox, krijg je meer waar voor je geld.

Kun je beter naar een buurtassortiment kijken of een zena cakebox, krijg je meer waar voor je geld.

Die Zena box is 30 euro duurder en BA is geen doorlontcake, maar ja dan gaan we een audi A8 met een ford fiesta vergelijken zoals jij dat ook doet en dat is zo vermoeiend, maar ja dat is mens eigen zeker , lolll

Hier 2 keer de C en de D cake in de doos. Die gaan dan maar tegelijk in de vooravond de lucht in.
Eerste en laatste keer Katan!

Hier 2 keer de C en de D cake in de doos. Die gaan dan maar tegelijk in de vooravond de lucht in.
Eerste en laatste keer Katan!

Hhaha ik hoorde bij een winkel dat ze een does 4ever gaven.
Want ze wisten niet dat er 2 A B C D in zaten :p
Had ik ook niet geweten hoor.

Let op , weer een 4EVER box afgeschoten maar wederom kwam cake D de lucht niet in.
Deze is gewoon te gevaarlijk met dit weer, knalt de hele straat door.
De andere 4EVERs laat ik maar staan of ik sloop cake D eraf :bonk:

Back
Bovenaan