400 Shots Total Display Show

Met de openingsactie van vuurwerkexpert zie ik hem voor €150 voorbij komen. Is dit een beetje gangbare prijs? of kan ik beter wachten op een magnum openingsactie waardoor die misschien nog een paar euro goedkoper word?

Met de openingsactie van vuurwerkexpert zie ik hem voor €150 voorbij komen. Is dit een beetje gangbare prijs? of kan ik beter wachten op een magnum openingsactie waardoor die misschien nog een paar euro goedkoper word?
Bij sommige winkels staat hij voor 189 euro, dus met een beetje mazzel is hij in de Magnumactie 141. Heb hem zelf voor 139 in Deventer besteld.

Hier valt de 400sh buiten de openingsactie bij de expert dealer. Bij de 300sh pakt hij de actie wel

Dit is wel een uitzondering dat dit exemplaar zo snel loopt... maar inderdaad mega vet! Ik wilde er de voorgaande jaren niet aan geloven dat 18mm ook mooi kon zijn, kocht de Madhouse van Wolff... vond dat één en al gepruttel... maar toen de over buurman hiermee kwam aanzetten om 01:30u viel m'n mond open... Veel en veel beter dan het gepruttel van de Madhouse van Wolff. Dit was echt een mega vet blok! Hem hem dit jaar ook aangeschaft en ga hetzelfde als de over buurman doen; op een rustig moment rond 01:00u deze nog even de lucht in rammen. Verheug mij er nu al op.

Deze in tweevoud om 00:00, wat denken jullie? Het is natuurlijk heerlijk rammen maar twijfel of het door het kleinere kaliber niet een beetje wegvalt tussen het andere geweld.
Met die in tweevoud denk ik dat je echt wel de aandacht gaat trekken in de straat hoor!

Back
Bovenaan