Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Krijg je zeer zeker geen spijt van!Deze mooie compound aangeschaft.![]()
Helaas daar nu de prijs gewijzigd mensen naar €189Zie hem voor €139 langskomen in Deventer.
Yup aanbieding liep tot 4-10Helaas daar nu de prijs gewijzigd mensen naar €189
Bij sommige winkels staat hij voor 189 euro, dus met een beetje mazzel is hij in de Magnumactie 141. Heb hem zelf voor 139 in Deventer besteld.Met de openingsactie van vuurwerkexpert zie ik hem voor €150 voorbij komen. Is dit een beetje gangbare prijs? of kan ik beter wachten op een magnum openingsactie waardoor die misschien nog een paar euro goedkoper word?
Hier valt de 400sh buiten de openingsactie bij de expert dealer. Bij de 300sh pakt hij de actie welMet de openingsactie van vuurwerkexpert zie ik hem voor €150 voorbij komen. Is dit een beetje gangbare prijs? of kan ik beter wachten op een magnum openingsactie waardoor die misschien nog een paar euro goedkoper word?
Dat zou geweldig zijn dan ben ik nog bereid toch die 2e te halen :o hahahaBij sommige winkels staat hij voor 189 euro, dus met een beetje mazzel is hij in de Magnumactie 141. Heb hem zelf voor 139 in Deventer besteld.
Dik! Staat hier super op man. Haalt mij wel over de streep nu.Nooit twijfelen, gewoon kopen. Zie hieronder, wat een mega spektakel was dit zeg!
Kan je toevallig meegeven waar je die voor die prijs nog hebt gescoord? Zoek nog eentje hahahaAangeschaft voor net boven de 134€
Heh? Die volg ik niet hahahaTja, wat vindt Kees "net" ... €184 ?![]()
![]()
Met die in tweevoud denk ik dat je echt wel de aandacht gaat trekken in de straat hoor!Deze in tweevoud om 00:00, wat denken jullie? Het is natuurlijk heerlijk rammen maar twijfel of het door het kleinere kaliber niet een beetje wegvalt tussen het andere geweld.