Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
AllebeiHmzzz deze of de champions edition transbomber ben benieuwd wat jullie kiezen
De Transbomber CE natuurlijk. Groter kaliber en kruitgewicht dan de 400 Shots Total Display, daardoor grotere effecten. Vind de effecten en schietritme van TCE ook gevarieerder dan van de 400STD. Ik heb zelf geen last van een keuze moeten maken, ik heb ze beide besteldHmzzz deze of de champions edition transbomber ben benieuwd wat jullie kiezen
Alleen de transbomber is enkel goud zit niet echt kleur in .wel een heerlijke rammer vooral de laatste paar salvos. Ik zou beide nemen mits je budget het toelaat!De Transbomber CE natuurlijk. Groter kaliber en kruitgewicht dan de 400 Shots Total Display, daardoor grotere effecten. Vind de effecten en schietritme van TCE ook gevarieerder dan van de 400STD. Ik heb zelf geen last van een keuze moeten maken, ik heb ze beide besteld
De 400STD zie ik meer voor even aandacht trekken tussen het afsteken door of voor later in de vooravond als opwarmertje, de TCE meer als een sluitstuk. Oftewel ik denk dat ik makkelijker over de 400STD heen ga met ander vuurwerk dan over de TCE. Ik heb ze beiden nog niet meegemaakt, de praktijk moet het dus nog gaan uitwijzen.
Blauw, zilver en goud in de TCE. In de 400STD inderdaad meer kleuren. Ik heb daarnaast genoeg andere compounds met kleurtjes. De TCE heb ik niet aangeschaft voor de sierlijkheid maar voor de totale wouwervaring. De 400STD voor even lekker rammelen in kleiner kaliber salvo's tussendoor.Alleen de transbomber is enkel goud zit niet echt kleur in .wel een heerlijke rammer vooral de laatste paar salvos. Ik zou beide nemen mits je budget het toelaat!
Goede prijs. Welke winkel was dat?