400 Shots Total Display Show

Haha had al besloten om VWP deze keer niet mee te pakken op de route, maar dat is snel gegaan dan.

Aangezien mijn ruggengraat steeds zwakker wordt en de lijst steeds langer, hoop ik voor mijn portemonnee soms dat iets op uitverkocht blijft staan. Zag alleen net dat 'ie weer is aangevuld in Deventer. Volgens de teller nog 9 op voorraad. Denk dat de teller zo naar 8 springt:shy:

Edit: Zijn er nu nog 7. Kon het niet laten voor 125,- en hoop nu wederom echt klaar te zijn....

Laatst bewerkt:
Hmzzz deze of de champions edition transbomber ben benieuwd wat jullie kiezen
De Transbomber CE natuurlijk. Groter kaliber en kruitgewicht dan de 400 Shots Total Display, daardoor grotere effecten. Vind de effecten en schietritme van TCE ook gevarieerder dan van de 400STD. Ik heb zelf geen last van een keuze moeten maken, ik heb ze beide besteld :D
De 400STD zie ik meer voor even aandacht trekken tussen het afsteken door of voor later in de vooravond als opwarmertje, de TCE meer als een sluitstuk. Oftewel ik denk dat ik makkelijker over de 400STD heen ga met ander vuurwerk dan over de TCE. Ik heb ze beiden nog niet meegemaakt, de praktijk moet het dus nog gaan uitwijzen.

De Transbomber CE natuurlijk. Groter kaliber en kruitgewicht dan de 400 Shots Total Display, daardoor grotere effecten. Vind de effecten en schietritme van TCE ook gevarieerder dan van de 400STD. Ik heb zelf geen last van een keuze moeten maken, ik heb ze beide besteld :D
De 400STD zie ik meer voor even aandacht trekken tussen het afsteken door of voor later in de vooravond als opwarmertje, de TCE meer als een sluitstuk. Oftewel ik denk dat ik makkelijker over de 400STD heen ga met ander vuurwerk dan over de TCE. Ik heb ze beiden nog niet meegemaakt, de praktijk moet het dus nog gaan uitwijzen.
Alleen de transbomber is enkel goud zit niet echt kleur in .wel een heerlijke rammer vooral de laatste paar salvos. Ik zou beide nemen mits je budget het toelaat!

Alleen de transbomber is enkel goud zit niet echt kleur in .wel een heerlijke rammer vooral de laatste paar salvos. Ik zou beide nemen mits je budget het toelaat!
Blauw, zilver en goud in de TCE. In de 400STD inderdaad meer kleuren. Ik heb daarnaast genoeg andere compounds met kleurtjes. De TCE heb ik niet aangeschaft voor de sierlijkheid maar voor de totale wouwervaring. De 400STD voor even lekker rammelen in kleiner kaliber salvo's tussendoor.

De transbomber champions edition en de Total display show aan het zoeken, iemand ze ergens goedkoop gezien ? Omgeving Twente.

Back
Bovenaan