400 Shots Total Display Show

Straat filmpje.
Zo enorm blij dat ik deze nog gescoord heb. Voor die kleine diameter... wat een geweld, burst is absoluut niks mis mee en dan het tempo...

Voor mij wel echt de verrassing van de avond. Publiek ging helemaal los. Wat een geweld en wat blijven die salvo's heerlijk. Zoals de buurman al zei, het lijkt wel afweergeschut.

Deze ook in de straat gezien, zijn zelfs wezen kijken welke bak het was, want hij viel zeker positief op. Tot onze verrassing een compacte box met kleiner kaliber, de effecten waren groot zat namelijk en het tempo is top.

Hele dikke box.

Voor mij weer het bewijs dat 20mm prima op de markt kan meekomen.

Burst was goed, en lucht bleef gewoon gevuld met het tempo dat dit ding heeft.

Zou hem zo nog een keer kopen ;) zegt wel genoeg denk ik.

Inderdaad, zoals Mike aangeeft, ook gezien in de straat en zeker niet teleurgesteld hierover. Werd even verderop geschoten, maar trok gelijk de aandacht door zijn tempo. Echt een lekkere rambak en het bewijs dat er óók met 20mm iets moois neergezet kan worden. Gaat op de lijst.

Erg mooi ding zeg, deed het erg goed in de straat. Zelf niet gehad maar buren hadden hem, maar wil hem zeker zelf ook eens hebben. Toppertje hoor.

Na twaalven geschoten en toch flinke indruk gemaakt tussen al het zwaardere kaliber geweld. Dat ze dit uit 20 mm kunnen pompen. Effecten leken steeds groter te worden naar het eind. Ding blijft maar gaan en maakt indruk door het ritme, de salvo's en de duur. Ik heb er 140 voor betaald, wat flink is voor 2 kg kruit, maar zeker geen spijt van. Gaat meteen weer de collectie in als ik 'm voor minder of dezelfde prijs kan kijgen.

Ik kwam zojuist onderstaand filmpje tegen van het kanaal Pompa Dominus.
Hier schieten ze niet 1 maar 2x 400sh Total Display Show tegelijk. Komt echt geweldig over op de films ondanks de wind. 20mm is zo gek nog niet en Magnum/Broekhoff weet hier het maximale uit te persen.

Viel me direct in de straat al op toen deze door de buren werd geschoten, maar vooral het door blijven pompen vind ik zo gaaf. Vaak stoor ik me bij boxen dat het te langzaam gaat, maar dit vind ik prachtig. Gas erop.

begint op 17.04
jammer van de regendruppel op de lens maar mag het geweld van de box niet drukken!
video van skoebie vuurwerk

Komt heel goed over op straatfilms. Lekker rambakkie.

Nog steeds spijt dat ik deze niet erbij had. Zoals vaker gezegd over vuurwerk, bij twijfel gewoon kopen..:p

Nou, om de effecten hoef je 'm niet te kopen, puur om het tempo. 20mm is er ook zeker wel aan af te zien. Als men harde burst meldt, dan zal dit zeker wel in een kooi geleverd worden gezien kruit/flash verhoudingen? Of stapelen de db's door het tempo?
Wel lekker rambakje als je veel burst in weinig tijd wil hebben en niet tezeer op de effecten hoeft/wilt letten, om 00u als iedereen je nieuwjaar wenst ofzo bv, als de burst idd vergelijkbaar is met een 25/30mm, anders gaat de rest van het dikkere vw over het geratel heen

Nou, om de effecten hoef je 'm niet te kopen, puur om het tempo. 20mm is er ook zeker wel aan af te zien. Als men harde burst meldt, dan zal dit zeker wel in een kooi geleverd worden gezien kruit/flash verhoudingen? Of stapelen de db's door het tempo?
Wel lekker rambakje als je veel burst in weinig tijd wil hebben en niet tezeer op de effecten hoeft/wilt letten, om 00u als iedereen je nieuwjaar wenst ofzo bv, als de burst idd vergelijkbaar is met een 25/30mm, anders gaat de rest van het dikkere vw over het geratel heen
Jij bent niet verplicht deze te kopen.
Wij hebben er hier erg van genoten.
Tuurlijk zijn er grotere en mooiere compounds.Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders werd het pas eentonig.

Jij bent niet verplicht deze te kopen.
Wij hebben er hier erg van genoten.
Tuurlijk zijn er grotere en mooiere compounds.Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders werd het pas eentonig.

Ik wou net zeggen. Ik koop deze om het brute tempo wat eruit komt. En die steek ik bij uitstek af buiten het 00uur geweld om. Ik steek trouwens niks af om 00uur. Ik laat de boel weer uitrazen. Het was o,a dit blokje waar het meest respons van kwam van de toeschouwers.

Back
Bovenaan