400 Shots Total Display Show

Ondanks dat het wat kleiner kaliber is maakt het tempo veel goed! Was benieuwd of het echt zoveel geweld gaf in het echt

Ondanks dat het wat kleiner kaliber is maakt het tempo veel goed! Was benieuwd of het echt zoveel geweld gaf in het echt

Ik heb deze op Facebook voorbij zien komen dat deze tijdens het 20.00 protest geschoten is, vraag me niet hoe, maar dit was m echt

Nog een straatfilmpje gevonden. Ziet er wat mij betreft dikke prima uit! Hij blijft maar gaan :)

Hmm heeft iemand deze kunnen vergelijken met goede 20mm cakes als heavy legend 16? Kan deze voor 90 krijgen maar twijfel te veel.

Ik vind het een leuk bakkie, niet zo'n grote boeketten maar voor in de vooravond prima spul door het lekkere tempo. Werkt ook leuk toe naar de finale. Deze besteld voor 100 euro en tevreden daarmee. Lekker genieten van de vele schoten, gaat het later in de avond door naar de grotere mm.

Voor 100euro heb je hier een hele leuke box voor. Ziet er op film prima uit, wat kleinere effecten maar dat is et verwachten met 18mm. Maar het goede tempo maakt dit zeker een leuke box, blijft maar gaan.

Is deze ook geschoten en gefilmd?
Ik kan al 2 nachten niet slapen door de vraag of ik deze moet doen of voor de magnum P.I. moet gaan haha.
Deze heeft wel weer wel een echte finale namelijk...

Oké laat maar, zojuist besteld en een setprijs kunnen maken samen met de 1’’ Backfire Rudebox en de 1.2’’ Mystic Bounce Display :)
Eerder dit jaar daar al de W-Triple Layer en de Triple X gekocht, dus deze voor €94 gescoord. Kan bijna niet tegenvallen in de vooravond :thumbsup:

Back
Bovenaan