400 Shots Total Display Show

Ook maar eens aangeschaft, hopelijk blijft de kwaliteit zoals 'ie was! Kijk er erg naar uit :D
Voelt toch een beetje dubbel om er 160 voor neer te leggen tegenover 96 een paar jaar terug, maar denk dat het voor deze tijd een nette prijs is en ik vind het 'm net waard (mits de kwaliteit hetzelfde is)!

Ook maar eens aangeschaft, hopelijk blijft de kwaliteit zoals 'ie was! Kijk er erg naar uit :D
Voelt toch een beetje dubbel om er 160 voor neer te leggen tegenover 96 een paar jaar terug, maar denk dat het voor deze tijd een nette prijs is en ik vind het 'm net waard (mits de kwaliteit hetzelfde is)!

Zie hem nu voor 145 staan in het zuiden.
Gezien de goede verhalen wil ik hem dit jaar dan toch ook maar eens proberen.

Nog een filmpje gevonden. Betere kwaliteit dan mijn eerste upload:

2x :

Laatst bewerkt:
Nog een filmpje gevonden. Betere kwaliteit dan mijn eerste upload:

2x :

Heb deze nu dus gekocht en daarbij ook gelijk de Ultimate mixed 300 display box als impulsaankoop gedaan.
Nu de grote vraag. Hoe ga ik ze afsteken?

300 in de vooravond en de 400 na 00.00 of
300 + 400 achter elkaar of
300 + 400 tegelijk.

Help! :frusty:

Volgens mij heeft de 300 een kortere brandduur, dus tegelijkertijd zou ik ze sowieso niet doen (en je ziet door het tempo amper nog de effecten lijkt me, als je ze tegelijk afsteekt)

Heb deze nu dus gekocht en daarbij ook gelijk de Ultimate mixed 300 display box als impulsaankoop gedaan.

300 + 400 tegelijk.

Openen om 18:00 uur met de 400 :wink:

300 + 400 tegelijk.

Echt tegelijkertijd is zo zonde, gaat je geld in rook op. Ikzelf had ook zoiets bedacht, zou of eerst 300 en 400 erachteraan knopen als lange zit. Maar zou ze eerder los op de avond doen waarbij jezelf bedenkt dat je ze beiden op 1 avond afsteekt.

300 + 400 tegelijk.

Als je dat gaat doen, zou ik hem proberen in te laten komen na de eerste cake van de compound. Anders eindigd de 300 te vroeg. Kunt dan ook nog de reserve lonten aan elkaar doen, zodat hij tot het einde in ieder geval vanaf twee kanten schiet.

Maar persoonlijk zou ik ze lekker los schieten.

Deze of toch de 300? Ik kan niet kiezen op de videos lijken de boeketten van de 300 wel voller met blinkers enz. Maar scheelt maar een 10tje voor 100 schoten extra... keuzes keuzes keuzes

Back
Bovenaan